Monday 2 May 2011

Fira dan Mira :)

satu hari, aku ade meeting kat langkawi, aku lupe mase tu ade perayaan berkembar ape tah cuti umum 5 hari dari jumaat, sabtu, ahad, isnin, selasa. aku pun tak ingat la cuti ape, ni kisah 3 tahun lepas. bini aku ikut aku meeting selama 2 hari dari rabu sampai khamis sebab jumaat tu mmg kami dah plan nak balik kampung aku kat area2 utara jugak nak tgk anak aku. kami mmg akan balik kampung 2-3 minggu sekali jumpa anak kami tu. pagi tu aku breakfast dgn wife kat coffee house hotel sebelum aku masuk meeting.

tengah kami sedap2 makan, ade sorang awek dtg mintak pinjam lighter. lepas bakar sebatang rokok, dia pun blah pegi kat meja lain yg jauh sikit dari kami. wife aku perasan yg aku tgk je breast besar awek tadi tu. tiba2 wife aku cakap 'u nak cari awek biar besar mcm tu la, kalau mcm alin tu tak payah' wife aku ungkit balik pasal Alin ex-gf gelap aku tu dulu. aku terkedu. tapi aku buat2 tukar topik lain.

aku pegi meeting, wife aku balik bilik, dia cakap kalau dia takde, maybe dia pegi spa kejap tapi tak sure lagi. aku pun angguk2 jelah. aku pun tinggalkan wife aku, sebelum tu aku pesan kat dia, maybe aku akan lunch dengan boss2 aku, kalau nak join, aku suruh dia turun je nanti lunch time.

3 jam aku meeting dari pukul 8.30 pg sampai nak dekat kul 12 tgh, habis meeting aku naik bilik kejap, sebab boss aku kata lunch pukul 1, yang lain2 tu ade yg nak masuk bilik, solat, rehat... aku pun balik bilik aku. bile aku masuk bilik. aku nampak ade 2 pompuan bogel atas katil tengah sedap2 meramas antara satu sama lain. pompuan lagi sorang tu pompuan yg nak pinjam lighter aku pagi tadi kat coffee house. aku terkejut gile, ingat salah bilik. aku nak keluar balik tapi bini aku panggil 'abang, tolong puaskan kitorang' aku terkedu lagi.

aku dah tak ingat sangat mcm mana aku mulakan semua tu. tapi tu pengalaman pertama aku kene gomol dgn dua org pompuan serentak. aku tak boleh lupa saat2 aku doggie pompuan bernama Mira tu, sementara mira tonggeng menjilat pussy wife aku. wife aku mengerang mcm biasa bile kene jilat, mata dia akan terpejam sambil menggigit2 bibir. setelah puas bertarung, Mira mintak diri balik bilik dia. sebelum dia keluar, dia kiss pipi aku dan bisik 'nice game' aku senyum je. lepas tu dia kiss bibir wife aku agak lama jugak sebelum dia keluar.

aku cuma mampu tanya 'mcm mana u  kenal dia?' kat wife aku. dan wife aku ckp, lepas breakfast, dia pegi spa. jumpe Mira kat spa tengah color kuku. wife aku terus tegur dia dan ckp 'my husband suka tengok u'. Mira jawab 'sorry, i'm lessy'.. wife aku dgn hati berbunga jawab 'me too'. lepas tu wife aku terus masuk spa room. bila dah siap mengurut, budak kat kaunter tu bagi namecard. mira tinggalkan namecard untuk wife aku. wife aku pun call dia. entah ape yg mereka bercerita sampai Mira datang bilik kami dan bile aku sampai, dua2 dah bogel hehehe... nak tau ape jadi selepas tu? nanti sambung...

No comments:

Post a Comment