Wednesday 1 June 2011

mencari tektik baru...

seminggu aku sibuk terlupa kat Nurin. tapi hari tu aku terasa mcm nak cari dia. aku pun sms dia bgtau nak buat appoiment urut, tapi aku nk dia yg urut. dia ckp dia tak urut, tak facial, dia hair stylish. benda lain dia tak tau buat. aku pun borak2 dengan dia bersms dekat 2-3 jam tanpa henti tanya pasal gaji dia. bile dia ckp gaji dia kecik je, aku terus offer keje kat office kawan aku. admin clerk je tapi aku bgtau dia gaji lebih sikit la dari keje kat spa tu basic dia RM800 je. terkejut gak aku bila tau masih ada lagi orang keje gaji RM800. dia ckp kalau dia OT, campur komisyen sikit, dapat la RM1200-RM1300 sebulan. so, aku try la ayat2 kawan aku mintak dia bagi Nurin gaji lebih sikit, aku ckp kat kawan aku tu Nurin ni budak kampung aku. degan Nurin pun aku suruh dia cakap benda yg sama kat kawan aku a.k.a bakal boss dia tu.

dipendekkan cerita, sejak Nurin keje dengan kawan aku tu, aku makin rapat dengan Nurin. Nurin pun selalu cakap dia hepi dpt gaji lebih sikit, boleh la dia bayar sewa rumah, bayar kereta kancil dia tu tanpa susah payah OT teruk2 lagi. mungkin atas dasar terhutang budi dan ingin berterima kasih, Nurin kerap jugak layan bile aku ajak keluar2 makan.

Budak macam Nurin tu, aku tau kelemahan dia cuma duit je. aku pun selalu jugak umpan2 dia shopping, belanja makan kattempat mahal2 dan termasuk ni dah 2 kali aku saje je bagi dia duit belanja. bukan banyak pun seratus dua je. tapi disebabkan benda tak seberapa tu, dia makin rapat dengan aku.diatau aku ade isteri, ada anak dan tau jugak yg Erna tu kekasih gelap aku, tapi dia mcm tak ambik port sgt psl hal tu. malah mcm tak berminat nak tanye2 sgt. agaknye asal dia dapat mewah sikit je, lantak la aku ni laki orang ke, kaki pompuan ramai girlfriend ke.

aku kan lembab sikit, buat masa ni belum lg la aku tunjuk yg aku nak pacak dia. tapi aku ambik kesempatan sikit2 la, bile nak lintas jalan, aku pimpin tangan dia. bile jalan kat tempat2 ramai org, aku peluk bahu dia dan jalan rapat2 dengan dia.

aku ade gune satu tektik bodoh untuk aku buat2 nak kiss dia dan peluk2 dia. nanti aku cerita hehehe...

No comments:

Post a Comment