Wednesday 1 June 2011

alahai Nurin...

aku dan Nurin kat curve mase tu. tengah tgk2 barang tiba2 aku ckp kat dia, aku nak ex-gf aku, aku nak dia berlakon jadi gf aku. Nurin pun pusing2 pandang kiri kanan.

aku : u jgn pandang dia
Nurin : yg mane satu?
aku : yg baju pink dgn lelai baju putih kat depan air pancut tu (padehal aku tak kenal pun minah tu) hahaha!

aku peluk Nurin rapat2.

aku : kite lalu depan dia, buat2 mesra, u jgn pandang dia. buat2 tak nampak ok.
Nurin : ok

aku pun peluk Nurin, jalan melintasi air pancut tu. sambil jalan tu, aku kiss2 rambut dan pipi Nurin. aku peluk bahu Nurin, Nurin peluk pinggang aku hahaha... aku ambik kesempatan lagi kiss2 pipi Nurin. Nurin lentok2 kat bahu aku sekali sekala. syok nyeeeee hahaha! lepas tu kami terus jalan duduk kat The Appartment. kami makan kat situ.

tengah makan tu aku nampak awek baju pink tu lagi, aku suruh Nurin suap aku pulak.

aku : dia lalu kat blakang u, u suap i cepat.

Nurin pun suap aku. lepas tu dia tanye, awek tu dah blah ke? bile aku ckp dah je, Nurin pun using belakang nak tengok budak tu.

Nurin : awek u semua hot2 kan? u ni mmg playboy ke?
aku : tklah, i ni lelaki baik, sbb tu awek2 semua syg nak lepas kan i. i ni nakal2 sikit je takde la pulak i rosakkan anak dara org buat mase ni.

suci tak statement aku? Nurin tanye aku pasal aku dengan awek baju pink tu. aku pun reka la cerita kat dia, aku ckp awek tu dah tau aku ade wife, pastu mula2 setuju la nak kawan2 je tapi lama2 awek tu mula nak kongkong aku, nak ajak kawen n suruh aku ceraikan wife aku pulak. mcm real la cerita aku kononnye.

lepas tu aku tanye pulak pasal bf Nurin. Nurin kate dia kawan dgn budak tu sejak sekolah lagi. lepas sekolah, Nurin tak dapat masuk U, dia jumpe iklan kursus2 hair stylish, jahitan, kecantikan spa tu semua kat paper. dia pun try apply. bile dapat je, dia terus la datang KL, sebab kolej tu sediakan penginapan dan boleh sambung sampai Diploma. so dia pun berhijrah ambik kos dandanan rambut tu kat Puchong Binary College. kat KL banyak peluang keje dalam bidang tu, dia penah jugak cari keje kat kedah tapi jadi kecik keje kat saloon rambut sane gaji RM600 je. sebab tu dia keje kat sini. bf dia pulak anak emak, mak tak bagi keje kat KL, so terpaksa la mereka bercinta jarak jauh, sebulan sekali baru Nurin akan balik kg dating dgn bf dia tu.

seminggu dua ni aku memang nak bg Nurin selesa bercerita dengan aku. dan aku terus umpan2 duit, bawak dia pegi shopping dan makan2. walaupun Nurin ni keje kat spa dulu pakai skirt pendek, tapi aku perhatikan sepanjang dia keluar dgn aku ni tak penah dia pulak dia pakai seksi2. lepas makan, aku bawak dia shopping2 lagi. dia mmg selalu tolak2 kalau aku suruh beli, aku la yg kene paksa2 dia, baru dia ambik. dalam kereta mase aku nak hantar dia balik, dia diam je. aku taye kenapa, dia tak jawab ape2 pun. lepas tu aku tanye, duit ade lagi tak? dia jawab ade. so aku pun tanye soalan bodoh...

aku : nape? i kacau u teruk sgt ke tadi? u menyesal tolong i berlakon tadi?
Nurin : tak la
aku : habis tu kenapa? rasa bersalah dgn bf u?
Nurin : takde ape2lah, i ok je
aku : jgn tipu la. tadi u ok je. cuba cakap kat i kenapa
Nurin : betul la. takde ape2
aku : u tak selesa ke i pegang2 u? basah ke?

Nurin diam.

aku : basah ke? sori la, i takde niat nak goda2 u pun...

Nurin diam lagi.

aku : basah ke? meh i nak rasa...
Nurin : tak la... (tepis tangan aku)
aku : kenapa mcm ni? kalau i buat salah i mintak maaf...
Nurin : taklah, sikit je...
aku : basah?

Nurin senyum malu.

Nurin : sikit je. takde ape2lah...
aku : laaa.. nak i tolong je. tapi i tak buat benda tu dgn pompuan lain tau sebelum ni. kalau nak tolong ringan2 je boleh la
Nurin : taklah, takpe...
aku : ok tak nak takpe, i mintak maaf,lain kali i tak sentuh2 u lagi, kesian kat u...

aku buat ayat suci lagi. aku hantar Nurin balik tanpa buat ape2. au yakin dia akan cari aku jugak nanti hehehe.. aku masih gunakan tektik yg wife aku ajar, umpan dgn sex je... usik2 sikit hehehe...

No comments:

Post a Comment