Wednesday 1 June 2011

Selasa - Nurin

aku : Yin, u tak ckp pun ari tu my wife datang spa u dgn Erna.
Nurin : dah bape minggu dah tu, i pun lupa dah. sejak keje baru ni i takde dah contact2 budak2 spa lagi.
aku : oooo ye ke
Nurin : selamba je wife u dgn awek u keluar sekali pegi sapa kan? baik punye u cover line
aku : ala kitorg kawan2 jugak... malam ni lepak jom? u balik kg ke hujung2 bulan ni?
Nurin : balik, tapi weekend la. friday kot i balik.

malam tu aku keluar dgn Nurin. dia pakai seluar pendek dengan fit je sebab aku tak ckp pun nak pegi club. malam tu kami pegi tgk wayang. memang tak syok la takat usap2 peha, pegang2 tangan je.

aku : u tido rumah i malam ni nak?
Nurin : ha?
aku : geram la kat u.

aku kenyit mata. Nurin diam. takde riak gembira pun kat wajah dia.

Nurin : abg, i bukan tak nak. i memang hepi dgn u. tapi i takut la kita terlanjur. u tau kan i ade bf? 6 tahun kami bersama.
aku : ye, i tak paksa, i ajak je. u pun tau i tak penah 'buat' dgn pompuan lain kan? takpelah, kite makan. i lapar ni, wife i takde, selalu dia masak.

kami pegi makan kat area2 rumah Nurin. aku dah sedikit hampa tapi aku masih cuba. dalam kereta sebelum turun makan, aku kiss dia, dia pun layan, kami main2 lidah la kejap. sempat jugak aku ramas2 breast dia.

lepas siap makan, Nurin bersuara...

Nurin : boleh la singgah rumah i ambik baju keje esok?

aku senyum dalam hati.

aku : kite beli jelah jap lagi, sempat kot, baru 9.30 mlm

Nurin angguk.

malam tu aku bawak Nurin balik rumah aku. aku taksabar2 lagi tanggalkan baju dia satu persatu. membonjol besar buah dada dia yg mengeras tu. pussy dia mmg dah basah. aku gosok2 pussy dia, gentel2 kelentit dia. isap2 breast dia, romen2 dia cukup2. tapi bila aku nak pacak dia je...

Nurin : abg, tak nak la...
aku : erm.... u boleh tahan ke? sikit je, ite try...
Nurin : sabar u, jgn..i tak sanggup...

aku terus bertahan.. aku terus romen2 Nurin. aku gosok2 pussy dia dan jolok2 lubang dia. dia kangkang luas memberi ruang aku usap2 pussy dia, gentel2 kelentit dia. sesekali aku dengar dia mengerang lembut. dada Nurin berombak2. punggung melentik2 tahan sedap. tapi bile aku cuba nak masuk batang, dia tahan dan rapatkan kangkang.

Nurin : jangan u... please...
aku : ok.. ok.. sori... i geram.. tak tahan.. sori.. sori...

kami terus beromen2 dan ringan2 lagi. jolok menjolok dan end up dengan Nurin kolom konek aku sampai pancut.

No comments:

Post a Comment