Saturday 11 June 2011

ayoyoyo! Erin!

aku : tapi tak kan sampai i nak kene main dgn dia pulak?
Fira : u buat je, i nak buat sampai dia menyesal. kalau dia boleh cuba nak kacau rumahtangga i, i pun boleh buat dia hilang tunang.

aku makin takut buat kerja2 mcm ni. tapi kenapa entah aku buat jugak. aku jalankan tugas ni jugak. ape susah sangat pacak pompuan, kan mmg itu kegemaran aku.

malam tu takde tempat lain la yg aku nak tuju. mmg club jelah tempat yg paling sesuai untuk aku menjalankan misi aku. kami ke shangri-la layan liveband. Erin ckp dgn Fauzi, malam ni dia balik rumah mak dia. secara tak langsung, aku kene tunggu sampai pagi sebab dia dah ckp dgn fauzi, dia tak balik rumah. aku diskas2 dgn wife aku, wife aku suruh check in je terus.

so, lepas keje aku dah plan dgn Erin, aku bgtau dia aku akan check in kan dia kat shangri-la supaya lepas layan liveband, dia boleh terus tido situ, esok pagi aku akan datang ambik dia pegi ofis. mmg malas betul sebenarnya nak buat keje2 supir ni.

malam tu Erin pakai baju seksi gile. dengan buah dada terbonjol (aku yakin dia pakai push up bra) dress pendek yang memang singkat paras peha kalau tonggeng gerenti nampak spender. dia menari dgn penuh berahi, meleset2 dada dia kat badan aku. sesekali dia membelakangkan badan dia dan gesel2 punggung dia kat batang aku. tak kan la tak keras dah kene mcm tu kan. kat sofa lounge pun kami dah romen2 dah. aku kiss2 dia dan ramas2 breast dia. kiss2 leher dia dengan berhati2 takut ade lovebite. aku kan mmg selalu terlajak kalo bab kiss leher. tangan aku pun mmg dah seluk2 dalam skirt dia gosok2 pussy dia dari luar spender. Erin buat keje gile bukak zip aku dan kolom konek aku sambil meliuk lentok. walaupun tempat tu sarat dan gelap, tapi org sebelah2 tgk la jugak, tapi mesti diorang igt kitorg dah mabuk sangat. padehal kitorg tak minum beer pun.

Erin kolom2 aku lepas tu tiba2 nak panjat aku. aku tahan dia dan ajak dia masuk bilik. aku zip balik seluar aku. Erin melentok2 kiss leher aku, bibir aku, pipi aku. aku panggil waiter settlekan bill, waiter tu pandang jijik je kat Erin. Erin mmg mcm hilang kawalan mengalahkan org mabuk. tanpa segan silu depan org ramai. agaknye dia mmg sosial kot.

masuk bilik je dia terus terkam aku. dia tanggalkan seluar aku, terus kolom2 aku. dia tanggalkan baju dia sendiri dan terus panjat aku. aku tak buat keje banyak sgt malam tu. dia yang panjat dan gelek2 aku sampai aku terpancut. dia tekan lubang dia sampai ke hujung pangkal konek aku, dia gelek2 dan henjut2. sesekali dia kemut aku kuat2 sampai aku yang mengerang. aku rasa mcm aku yg kene rogol. rogol2 sedap bercmpur rela. dia siap ambik2 gambo lagi. dengan gaya2 menggoda dan terangsang. dalam keadaan bogel. tapi bukan ambik gambo aku. ambik gambo dia je. dia nak ambik gambo aku tapi aku tak bagi. aku pun guna hp aku untuk ambik gambo dia jugak, dia bagi posing yang pelbagai. mesti wife aku suka tgk semua ni. dia cuma mintak izin nak ambik gambo konek aku je, nak simpan buat kenangan katenye. aku ckp kalau Fauzi tgk nanti camne? dia selamba je jawab, ckp jelah download dari internet konek yg tak dikenali, bukan nampak muka pun.

seperti yang diarahkan wife aku. malam tu wife aku akan buat2 call aku dan aku akan konon2 terpaksa balik. Erin tanye aku, habis dia nak balik mcm mana. aku bagi dia RM100 suruh dia balik esok naik teksi. aku terpaksa pegi. sebenarnye itu mmg plan wife aku je suruh aku tinggal dia kat situ.

lepas tu aku terus balik. sebenarnya esoknye wife aku plan nak suruh aku keluar lagi sekali dgn Erin dan dia akan serang Erin, tapi nasib Erin tak baik, aku ade gambar2 Erin posing bogel tu, so wife aku gunakan gambar2 tu utk bg kat Fauzi. nak tau ape jadi?

No comments:

Post a Comment