Wednesday 1 June 2011

Isnin - Erna

petang isnin tu aku hantar wife aku ke KLIA flight pukul 4.45ptg. esok pagi selasa dia dah start event kat JB, so dia akan check in malam tu jugak. malam tu aku bgtau wife aku, aku nak ambik cuti ikut dia tapi susah nak cuti sebab job tgh byk. so aku suruh dia tunggu kat kat JB hari jumaat lepas keje aku pegi sana dan kami akan lepak kat JB sampai ahad. mcm biasa la wife aku pesan jgn pacak sape2 mase dia takde, tapi aku yakin dia percayakan aku. hehehe...

malam tu aku tido rumah Erna. aku pacak dia puas2 malam tu, sebab aku dah ade plan lain untuk malam2 seterusnye. aku tipu Erna cakap mak aku nak datang rumah seminggu bawak anak aku. so, Erna memang takde peluang nak kacau aku seminggu la hehehe...

seluruh tubuh Erna aku jilat. aku mmg allout habis malam tu. sebenarnya malam tu kepala aku membayangkan si Nurin hehehe... Erna tak tau pun aku dengan Nurin ada hubungan rahsia. macam biase la bila 1st round Erna dah kolom aku sampai pancut, round kedua mmg lama la nak pancut. itu yg dia suka. puas aku menjilat dia malam tu. aku pacak dia bertubi2 depan belakang sampai kami berpeluh dalam aircond. breast dan pungguh Erna masih menjadi idaman aku. merah2 pungguh dia aku tampar masa doggie. lagi dia terjerit2, lagi aku geram. lepas projek dgn Erna, aku bergayut dengan wife aku mcm takde ape2 berlaku. aku ckp aku kat rumah. sambil berborak dgn wife aku, Erna kolom konek aku sampai aku keras balik. lepas habis bercakap, Erna panjat aku, kami habiskan round ketiga sampai tertidur. Esok pagi kami pegi keje naik kereta masing2.

No comments:

Post a Comment