Saturday 11 June 2011

plan Fira

mcm biasa la kalau kat dalam panggung, aku akan jalankan tugas aku, pilih couple seat atas sekali supaya takde org kat belakang. tanpa susah payah, Erin sendiri yang paut lengan aku sepanjang filem ditayang. sesekali dia lentok2 kepala kat bahu aku dan gosok2 peha aku.

masa dia paut lengan aku tu, aku pun letak tangan aku kat celah peha Erin. tapi takat letak jelah, aku takde pun nak raba2. tangan aku stay je tak gerak2. cuma Erin je yang paut lengan aku rapat sampai terasa la jugak breast dia. aku tak tau nak teruskan mcm mana, aku takut nampak gelojoh sgt. biase la. aku kan lembab. keluar dari panggung, aku jalan paut pinggang Erin. dia pun peluk2 aku jugak. kami minum2 kejap sebelum balik. aku mmg nak balik cepat, aku dah tak tau nak buat apa. mustahil aku nak main terus dgn dia malam ni jugak. dan aku pun tak tau apa sebenarnya rancangan wife aku.

tapi dalam kereta sebelum turun, Erin kiss pipi aku, then mintak aku kiss pipi dia jugak. aku pun layan, aku baru je nak kiss pipi dia, dia terus alihkan pipi dan halakan bibir dia kat aku. kami pun berkucupan. mula2 sekali kucup je, aku terkejut. dan lepas tu Erin tarik tengkuk aku terus rapatkan bibir dan aku pun layan untuk beberapa saat. sempat jugak la keluar2 lidah. tapi aku mcm takut2, walaupun tinted kereta aku gelap, tapi aku takut2 kalau Fauzi nampak kereta aku yang hantar tunang dia balik.

malam tu aku cerita semua benda kat wife aku. wife aku berpuas hati. dia mintak aku layan Erin 2-3 hari lagi. tapi aku dah tau dah ape sebabnye. sebenarnya wife aku dah naik rimas dgn Erin. dia nampak Erin tu mcm nak goda2 aku, lepas tu tak habis2 dgn masalah remeh pasal kekurangan Fauzi tu. wife aku nak putuskan hubungan persahabatan dengan Erin. dia tunggu masa je nak cari pasal untuk gaduh dgn Erin.

Fira : i memang tak suka kawan mkn kawan. i tak suka cara dia mcm tu. u pun tau kan, kalau kene gaya, 3some pun kite layan, tapi cara Erin tu memang tak patut nak goda2 suami kawan sendiri.

No comments:

Post a Comment