Wednesday 1 June 2011

Nurin...

jom sambung cerita. esoknye balik keje Erna merengek2 ajak aku balik rumah dia. semalam kan line  xbape nk clear sgt sbb adik dia nk tumpang tido rumah dia. mmg dah lame aku tak gomol2 Erna, ape lg doggie bontot lentik dia tu. aku ni xlah sehebat mana. bila letih, performance aku pun letih jgk la. tp bila gile aku dtg, mmg aku hentam cukup2. sbg lelaki, korg pun msti faham, kalau dah selalu sgt dan byk kali sgt buat benda tu mesti performance kurang, air pancutan pun kurang dan cair jgk la. bile aku layan lebih kurang, org pompuan yg rasa tak cukup ni akan akan mintak byk kali, time tu mmg dh xmampu nk lyn la.

tp kali ni aku bukn nak cerita psl Erna tapi pasal Nurin, budak spa ari tu. dan aku punye lembab pun bermula lg. kali ni aku ajak wife aku pegi spa tu lps buat appoiment facial utk 2 org. tujuannya aku nak tunjuk kat wife aku, Nurin yg nmpak sedap tu. manelah tau kalau2 wife aku pun teringin, aku jgk yg untung hehehe...

membonjol jgk breast Nurin tu walaupun dia pakai uniform kerja. dgn skirt pendek yg menampakkan peha putih gebu dia tu. dari ari tu lg aku dh perasan tp mase tu aku tgk serabut nak pujuk Erna, jd aku KIV dulu la psl Nurin ni hehehe... lepas spa, aku tanye wife aku, ok tak budak kat kaunter tu? wife aku tak nampak excited sgt, tp dia izinkan aku 'try'. itu je dh cukup bg aku. dpt izin 'try' pun dh cukup baik bg aku. manelah tau kalau2 rezeki aku.

kalau boleh aku nak cari mcm Erna, senang, takde komitmen sbb dia dah tau yg aku dah kawen, ada wife, tau psl aktiviti 3some kami suami isteri. tak teringat sgt. tp dgn Erna ni pun aku dah rase terikat. walaupun dia tak kacau aku dgn wife aku, tapi dia selalu kacau emosi aku asyik merengek2 nak mintak kongkek, sampai aku terpaksa bahagi2 masa utk pacak dia hampir setiap hari lps balik keje. dah la aku buat keje tu wife aku tak tau. aku dah dikira dah melanggar janji. kalau kantoi, mati aku!

dengan Nurinni, au dah susun strategi, aku kenalkan Fira sebagai wife aku dan Nurin pun tau Erna tu girlfriend aku. mase aku bayar bil, sempat Nurin tanya aku pasal Erna.

Nurin : cik Erna tak dtg sekali?
aku : u igt i berani ke nak bwk dua2?

Nurin ketawa.

Nurin : esok bawak la no.3 pulak
aku : no.3 belum ada, i tengah plan nak jadikan u no.3

Nurin ketawa lagi.

sampai setakat tu jelah. aku kan lembab hahaha... tapi aku sedang berusaha nak ayat2 Nurin ajak keluar2 dulu. cuma mcm slow sikit la. dia pun liat sangat nak bagi handphone no. dia. dah 2-3 hari aku call dia guna no. spa je, aku mintak no handphone dia tak nak bagi.

tapi satu hari tu memang rezeki aku agaknye la. kira2 lepas seminggu aku cuba dapatkan no dia tapi tak dapat tu, satu hari, lepas aku balik memacak Erna, aku nampak dia tunggu teksi kat sebuah bustop area2 kota damansara. aku pun berhenti la panggil dia masuk dlm kereta aku. disebabkan dia mmg kenal aku, dia pun masuk la. dia duduk kat subang bistari arae2 kg melayu subang. tak jauh sangat, ade la dalam 20 minit.

aku : naik kereta i berani pulak, bg o handphone tak berani
Nurin : terpaksa berani la jugak naik kereta u dari tunggu teksi kat situ dengan mat2 indon, i sorang je perempuan.
aku : tiap2 hari ke tunggu teksi kat situ?
Nurin : dah seminggu dah, kereta rosak. i baru je accident minggu lepas.
aku : jauh jugak u keje kat damansara perdana, rumah kat subang bistari.
Nurin : kalau naik teksi kene la RM15. kalau naik kereta i tu full tank, seminggu pegi balik keje. tak jauh sgt la.
aku : nape tak suruh bf ambik (ayat skema mat rempit)
Nurin : bf jauh la kat kg...
aku : kg kat mane?
Nurin : kedah
aku : i org kedah
Nurin : ye ke...

dan kami pun berborak2 benda bodoh2. dan malam tu aku dapat jugak no handphone dia. hehehe...

No comments:

Post a Comment