Wednesday 1 June 2011

Rabu - Nurin

Erna : hi syg... nampak tired je... dgn sape mlm td?
aku : gile? igt i buat dgn mak i ke? mak i ade la
Erna : oh ye ke? i tak dpt la malam ni?

Erna gelak. aku buat muka selamba je. mase lunch aku keluar dgn Erna lagi.

Erna : ke u dgn Julie?
aku : i dah tak keluar dgn dia la. dia kan bini org.
Erna : eleh u bukan kire
aku : come on... taste2 i org mcm u je ok
Erna : yelah tu...

balik keje...

Erna : dtg rumah i kejap beb...
aku : no....
Erna : pleaseeee.. help me...
aku  : tak boleh la, i nak bawak mak and anak i dinner. ni dah pukul 7 u... lewat nanti...
Erna : lepas mak u tido, u boleh datang tak?
aku : beb... esok ok?
Erna : promise??
aku : ermmmm...

aku cubit pipi Erna. Erna berlalu dengan senyuman membimbit beg Hermes dia dengan punggung melenggang lenggok. erm... nampak sedap... :)

sebenarnya, malam ni aku dah janji dgn Nurin nak pegi club hehehe... malam ni Nurin pakai skirt jeans pendek dengan fit marks and spencer. masih lagi pakai jacket MNG dia tu tapi bile nak turun kereta dia bukak jacket tu :) kami menari penuh ghairah. malam ni tempat penuh. kami terpaksa duduk di bar. terpaksa berpusing toleh belakang kalau nak tgk persembahan malam tu. tapi ruang clear la untuk aku meraba2 peha Nurin. dapat jugak la sentuh2 pussy dia walaupun dari luar spender hehehe.. dapat jugak kiss2 mulut mcm org mabuk walaupun minum coke. merasa jugak la nak peluk2. harap2 dpt la malam ni. tapi Nurin tak tau lagi aku plan nak bawak dia balik rumah lagi.

aku pun dah usap2 pussy dia, memang dah basah dah pun. dia pun memang dah lentok2 dah kene romen dgn aku. mase aku kiss2 leher dia, ade bunyi 'hmmmmmm' bunyi sedap la tu.aku pun dah naik syok. konek aku pun dah menegang...

keluar dari club, kami sambung romen2 lagi dalam kereta kat tempat parking. kali ni aku tanggalkan terus spender dia sebab dia pakai skirt pendek, senang nak tarik. aku gentel2 kelentit dia, jolok2 lubang dia.

aku : balik rumah i na, i geram la nak jilat. penah kene jilat tak?
Nurin : mesti la penah
aku : nak try dengan i?

Nurin senyum. dan aku berjaya bawak Nurin balik rumah lagi. seperti yg dijanjikan, aku menjilat pussy Nurin yg dah sedia basah. Nurin kangkang seluasnya memberi ruang. aku jolok2 lidah akudalam lubang Nurin. dia mengerang sedap. dia meramas2 sendiri breast dia dan punggung dia melentik2. aku dah tak boleh tahan, aku parking konek aku, takde bantahan. aku gosok2 kepala konek aku kat permukan lubang Nurin, aku gosok2 kepala konek aku kat kelentit Nurin yg licin tu jugak. aku tengok Nurin pejam mata, mengerang dan meramas2 breast dia sendiri sambil melentik2 punggung. aku terus masuk pacak lubang Nurin. "arghhhhhhhhhh....' Nurin mengerang panjang. tapi tiada bantahan. lubang dia terkemut menahan sedap. dia terus meramas breast dia lagi. aku terus menghayun2 sorong tarik konek aku kat lubang Nurin. Nurin mendesah2... mengerang nikmat.

aku : u ok?
Nurin : hmmmmm...

aku menghenjut lagi. aku terus menghenjut laju2 sebab tak tahan dengar suara Nurin mengerang setiap kali aku sorong masuk konek aku. Nurin terus pejam mata menikmati tujahan aku. atau mungkin dia malu nak tengok muka aku. aku terus pacak Nurin sampai aku puas, lepas tu aku suruh dia tonggeng. juga tiada bantahan. ini yg aku suka. it's doggie time! aku henyak Nurin cukup2... aku biarkan Nurin mengerang dan menggenggam kuat cadar katil aku. breast dia terhayun2 mengikut goncangan doggie aku. aku menampar2 punggung Nurin sampai merah2. Nurin mengerang tak terkawal lagi. lubang dia terkemut2 kesedapan. aku dapat rasakan kemutan dia. lama2 dia senyap dan tak agresif lagi. lubang diapun makin lama makin kesat dan hampir kering. aku lajukan tujahan sebelum kering dan aku pancut atas punggung dia. dia tertidur. aku biarkan dia tidur dan aku call wife aku mcm biasa dengan ayat2 rindu sebelum tidur.

No comments:

Post a Comment