Wednesday 1 June 2011

Nurin sudah basah...

sejak kejadian tu, aku selalu umpan2 Nurin dengan borak2 sex. dapat jugak la aku korek2 rahsia di, dia memang dah main dgn bf dia tu. dia tak penah main dgn org lain. dia ckp dia akan setia dan akan kahwin dengan bf dia tu je. aku yakin dia akan sangap. hujung bulan hari tu dia balik kampung, dia cerit kat aku dia main puas2 dengan bf dia tu sebab dia asyik basah je bile keluar dgn aku. satu hari tu, lepas seminggu dia balik kampung, dia ckp kat aku dia nak balik kg lg sebab tak tahan.

aku : letih je balik kampung tiap2 minggu. i pun boleh tolong u. kalau tak nak yg berat, yg ringan pun i boleh tolong
Nurin : eh, takpelah, tak kan la i nak buat dgn u, u kan suami org. lagipun aku dah janji dgn diri sendiri, i akan setia
aku : i cakap je, kalau u perlukan bantuan bgtau je, tapi u jgn la fikirkan hal tu sgt smpai asyik nak blk kg je. lebih baik u berjimat, simpan duit, boleh kawen cepat.
Nurin : tak cukup duit la nak kawen lagi. bf i tu keje kat station minyak je.
aku : boleh, jgn risau, keje ape pun tak kisah, kalau usaha, niat baik, mesti dapat kumpul jugak. kawen tu kan keje baik.
Nurin : tapi u dah kawen pun still cari luar lagi.
aku : i seronok2 je kawan2... i bukan kaki pompuan buat benda2 tu at gf2 i tu semua. ringan2 sikit tu biase la, tapi i tak buat yg berat2, kesian kat wife i, wife i tu percaya kat i, dia tak kisah pun i kawan2 ngan pompuan lain, dia takde kongkong i pun

aku mula create cerita hepi yg nampak suci. dalam nasihat2 baik tu, aku masih lagi selit2 cerita2 sex yg boleh buat dia basah. aku akan sabar menunggu sampai dia yg mintak kat aku hehehe... mcm biasa la. aku akan gosok2 dia kalau aku suka, dan dia pun kdg2 respon, kdg2 dia biar je ape aku buat. tapi kami masih belum ringan2 lagi. aku rase kalau aku start, mungkin dpt kot, tapi aku biar je siksa dia lama2 sampai dia yg cari aku.

malam tu aku bawak dia pegi party kawan2 sundal aku. Nurin selalu pakai jeans dengan jacket. dia nampak stylo dgn gaya ranggi mcm tu. tapi malam tu sebab nak masuk club, dia bukak jacket dia.

aku : nape bukak, sejuk kat dalam tu nanti.
Nurin : takpelah, nanti u malu pulak bawak i dgn pakai baju tutup aurat. awek2 u kan semua hot2.
aku : ala i tak kisah la

tapi elok la jugak Nurin bukak jacket dia, baru la membonjol dgn jelas breast dia bile dia pakai sleve less mcm tu. kawan2 sundal aku pulak jumpa aku, salam2 mesti nak peluk aku dan kiss2 pipi. Nurin nampak selesa dgn life style mcm tu, dia pun mcm enjoy menari2 jugak dgn kawan2 sundal aku. member aku yg gatal sorang ajak Nurin dance. Nurin pandang aku, aku angguk. Nurin pun bangun menari. tapi lama2 dia mcm dah tak selesa sebab mamattu dah peluk2 dia rapat2, ramas2 punggung dia. aku pun bangun tarik Nurin dan peluk dia, pastu pura2 nak menari dengan dia. lepas 5 minit menari, aku tarik Nurin duduk balik. aku duduk kat satu kerusi tinggi, aku tarik Nurin berdiri depan aku. aku peluk dia dari belakang. dia layan je sambil badan dia sikit2 goyang menikmati persembahan liveband. aku peluk pinggang Nurin sambil minum dan hisap rokok. Nurin terus menikmati lagu2 yg dipersembahkan.

sesekali aku kiss2 leher Nurin. Nurin cuma biarkan je ape aku buat kat dia. aku terus peluk Nurin sambil letak dagu aku atas bahu kanan dia sambil pura2 menikmati lagu. sesekali je aku kiss2 leher dia. aku bisik kat Nurin 'basah ke?' Nurin senyum dan jelir lidah, lepas tu pandang depan balik tgk liveband. aku terus peluk Nurin, gosok2 pinggang dan perut dia, sesekali kiss leher dia. punggung Nurin kat celah kangkang aku tu tak dapat aku nikmati sangat sebab aku duduk atas kerusi bulat. kalau dapat duduk kat set sofa penjuru club tu, ade harapan jugak aku tarik dia atas riba aku.

mase persembahan rehat 15 minit, club hanya pasang lagu disco je. aku pusingkan Nurin mengadap aku, lepas tu aku terus kiss bibir dia. ade respon. Nurin paut leher aku dan aku terus paut pinggang dia sambil gosok2 belakang badan dia. sesekali aku ramas2 punggung dia. kami terus berciuman untuk jangka masa yg lama. memang boleh tahan jugak Nurin main lidah, macam stock pompuan expert level2 wife aku dan rakan2 lessy dia. aku terus romen2 Nurin. suasana gelap dan sedikit bercahaya lampu warna warni buat kami selesa berbuat apa saja. orang pun tak peduli sgt.

liveband habis pukul 1. lepas tu club hanya mainkan lagu2 disco. Nurin kelihatan tak tenteram. dah 2 kali dia pegi toilet.

aku : basah ke?
Nurin angguk.
aku : u tak selesa, jom balik...

aku pun keluar menuju ke parking sambil peluk bahu Nurin. Nurin diam je sepanjang perjalanan. dalam kereta aku pegang pussy Nurin konon2 nak rasa basah ke tak, tapi tak rasa sebab dia pakai jeans. sampai depan flat dia, sebelum turun, kami kiss2 lagi, lepas tu aku pun balik. hehehehe...

2 comments: