Sunday 29 May 2011

kembali beraksi

dah lama aku tak ceritakan kisah aku. kisah wife aku dan kisah perempuan2 dlm hidup aku. lepas peristiwa Erna merajuk dgn aku sebab kantoi aku kongkek dengan Julie hari tu, aku berjaya pujuk Erna. selepas seminggu kami tak bertegur sapa, balik kerja aku cuba bercakap dengan Erna. aku ikut dia sampai kat kereta.

aku : sayang, smpai bile nak mcm ni?
Erna : what?
aku : come on la... i miss u
Erna : ramai lagi org lain dlm hidup u kan beb?

liat jugak mula2 aku nak ayat dia, sampai aku ikut dia masuk kereta dan kami bertekak2 dalam kereta sepanjang jalan. bila dia parking kereta, baru aku perasaan, eh, aku kat mane ni?

Erna : i nak pegi buat facial

aduh, mesti lebih sejam.

aku : come on la Erna, kite tak settle lagi kan?
Erna : u nak tunggu sampai i siap atau u nak balik naik taxi, ambik kereta u kat office. sape suruh u ikut i?

Erna masuk saloon, aku ikut masuk. lepas jumpa budak at kaunter reseption, dia terus lesap masuk dalam facial room. aku tersadai kat ruang menunggu.

Nurin : lama nak tunggu ni bang, satu jam setengah.
aku : boleh buat facial jugak tak?
Nurin : full la bang, kene buat appoiment dulu. nak cuci rambut boleh la

aku pun terpaksa cuci rambut nak buang2 masa sementara tunggu Erna siap facial. Nurin cuci rambut aku. dia tak boleh buat facial sebab tak cukup staff, tak boleh tinggalkan kaunter kosong. tempat cuci rambut berhampiran dengan kauter, so boleh la dia lari2 kalau ade customer nak buat payment.

Nurin urut2 belakang tengkuk aku, bahu aku. lega sikit la. aku pun memang dah cukup stress dah selama seminggu dua tu. macam2 hal terjadi.

Nurin : girlfriend ke bang? (merujuk kepada Erna)
aku : ha'ah
Nurin : bile nak kawen?
aku : dah kawen dah

Nurin diam. entah dia faham ke tak, tak taulah.

masih lagi berbaki stengah jam untuk aku tunggu Erna siap lepas rambut aku siap dicuci dan diblow.

Nurin : kalau abg nak buat facial, buat la appoiment dulu, saloon ni bukan 7 hari seminggu.

Nurin hulurkan bisnes kad dia.

aku : Datin Azura ni boss u ke?
Nurin : ha'ah. call je no saloon, boleh buat appoiment, tak semestinya kene ckp dengan datin.

aku angguk2.

bile Erna dah siap, kami pegi makan. nak ata dah berbaik tu, tak jugak sebab dia masih lagi ungkit2 pasal Julie. tapi malam tu dapat jugak la aku pacak Erna selepas seminggu cuti hehehe...

semuanya sebab tarian di executive nite club tu. lepas makan, aku dapat call dari sorang client. dia dah sampai awal 15 minit, nasib baik dia call, kalau tak memang aku lupe aku ade janji dengan dia. nak balik office ambik kereta memang tak sempat, so terpaksa ajak Erna join sekali.

kat club, takde ape yg nak dibincangkan sangat, biase la mamat tu nak projek, dia akan belanja mcm2 untuk ambik hati. malam tu aku menari dengan Erna. aku ambik kesempatan peluk dia rapat2. rindu wehhh... sempat aku jilat2 cuping telinga dia. dan cuba kiss2 bibir dia. aku peluk pinggang Erna rapatkan tubuh dia kebadan aku. sesekali aku usap2 punggung dia. sesekali aku cuba kucup leher dia. dia tak menolak. dah ok la agaknye tu, benda sedap kan.. hehehe...

itulah puncanya aku dapat pacak Erna. jam dah pukul 9 lebih, dalam kereta mase Erna nak hantar aku ambik kereta kat office, aku raba2 pussy Erna, dah basah hehehe...

Erna : balik kejap boleh?

aku dah faham. aku senyum kenyit mata kat Erna. Erna terus balik rumah lepas hantar aku kat luar bagunan office. lepas aku ambik kereta, aku terus pegi rumah Erna. Erna dah tunggu aku dengan sleve less dan seluar pendek. aku romen2 dengan Erna atas katil dalam bilik dia. dia terus panjat aku, kiss aku dan aku peluk dia, ramas2 punggung lentik dia.

handphone Erna bunyi. Erna jawab call. adik dia nak datang tumpang tidur kat rumah sebab kunci rumah tertinggal kat office pulak. aktiviti kami terbantut malam tu. Erna terus mintak aku pacak dia, tak sempat nak foreplay. Erna tanggalkan seluar dan aku pun tanggalkan seuar aku jugak. aku pacak dia tak sampai pun 20 minit sebab mood dah lari dan nak cepat siap, takut adik dia sampai. Cheras dengan damansara bukan jauh sangat, setengah jam pun tak sampai lagi2 malam macam ni jalan tak jem. sempat la kami pekena seround. pukul 11 malam aku sampai rumah.

balik rumah, wife aku pulak cakap Zila nak datang. woooo aku memang betul2 dah tak larat, apalagi nak service 2 orang perempuan pulak malam ni.

aku : baby i letih la. u enjoy la dengan Zila.

wife aku buat muka muncung dia pulak. aku memang betul2 dah tak larat nak layan dah. akhirnya aku lepaskan peluang keemasan untuk 3some malam tu. aku tertidur sebelum Zila sampai. aku tak tau ape dorang buat malam tu, bangun pagi je aku dah bogel, zila dan wife aku juga bogel tidur di kiri dan kanan aku.

No comments:

Post a Comment