Tuesday 3 May 2011

akhirnya...

tajuk pun dah gembira kan? hehehe... aku masuk bilik hotel, terus mandi dan baring. aku suruh ayu mandi jugak. ayu mandi dan aku tertidur. tak sampai setengah jam tidur, aku terjaga sebab aku dengar telefon ayu bunyi. aku dengar dia borak dengan hana, dia tipu hana, dia ckp dia dengan kawan2 kakak angkat dia kat genting. maybe si hana tu argue2 la sebab mestilah hana tau, bile mase pulak ayu ade kakak angkat kat kl pulak tibe2. tak tau la aku kenceng ape kat kawan dia tu, lepas dia habis ckp, aku suruh ayu baring sebelah aku.

aku : tido la kejap ayu. kalau takut kene rogol, baring je tak payah tido, rehatkan badan. abg nak tido kejap, kalau ayu tak tido, sebelum pukul 12 kejut abang, kite kene check out pukul 12.
ayu : ish abg ni asyik ckp psl tak percaya je. ayu tak ngantuk, letih sikit je, abang tido la. ayu tengok tv, nanti ayu kejut abang.

ayu baring sebelah aku, jarak agak jauh jugak sebab katil besar, tak logik la nak rapat2. aku buat2 pejam mata. aku tgk tv dan sesekali dgr sms dia bunyi tak tau dia sms dgn sape. jam pukul 8.30 pagi, aku budget, sempat la aku tido ni, aku mmg ngantuk. aku padamkan jelah niat aku nak buat ape2 kat ayu, aku plan, biarlah ayu anggap aku ni baik, so next time dia akan ikut aku keluar lagi sebab percaya yg aku baik, tak buat ape2 kat dia.

aku baring dan buat2 tido, aku pusing badan aku mengadap ayu dan buat2 terpeluk pinggang dia sambil pura2 tidur. tangan atas perut ayu. aku rasa ayu pegang tangan aku konon2 tahan supaya tangan aku tak pegi kat tempat lain. dia pegang je tangan aku sambil tgk tv tanpa ada sebarang respon.

tak lama lepas tu aku buat2 bukak mata.

aku : nape tak tido? jam pukul berapa?

aku alihkan tangan aku. ayu jawab cam pukul 10. dah satu jam setengah rupenye aku buang masa.

aku : tidolah, tak penat ke?

aku peluk aku rapatkan badan sikit sambil sambung pejam mata. tangan aku melingkat atas dada aku sambil paut leher dia. takde respon jugak. aku buat2 tido. aku dapat rasa dada ayu berombak2. aku gosok2 leher ayu. aku rapatkan sikit muka aku kat tepi telinga ayu sambil ckp 'wanginye rambut' ayu diam. aku letak balik tangan aku kat breast ayu sambil picit slow2. aku bernafas lembut kat tepi telinga ayu. dada ayu terus brombak tapi mata dia terus pandang tv rancangan malaysia hari ini kat tv3. aku picit2 lembut lagi breast aku dan gosok2 perlahan sambil pejam mata buat2 ngantuk. aku diam je tanpa respon. sesekali dia tekan2 handphone dia pura2 mcm takde ape2.

hidung aku dekat dgn telinga aku, aku turunkan sikit kepala aku sampai bibir aku cecah ke leher aku. aku cukup lembut leher ayu sambil keluarkan lidah sikit jilat2 dan sedut2 lembut. aku diam. aku ulang lagi perbuatan tu sambil usap2 buah dada ayu. ayu mendongak memberi ruang aku terus mengucup leher dia. dia nampak mcm dah sedap.

hati aku berbunga2. terus hilang ngantuk aku. tapi aku masih pejam2 mata. sesekali je aku bukak utk tgk muka ayu. aku pegang pipi ayu, dan alihkan muka dia kat muka aku, aku kucup bibir ayu. mula2 ayu elak, aku jilat sikit bibir dia lepas tu aku gigit lembut2. aku mengucup aku lagi. ayu bersuara 'abang, tak nak...'

taknak, taknak dia tapi dia respon jugak kucupan aku hehehe... ayu nampak kekok...

aku : bukak bibir sikit.... (aku bisik lembut)
ayu : jangan la abang...

jangan, jangan pun dia bukak bibir jugak... aku sedut bibir aku, main2 lidah.

aku : pejam mata... bukak bibir sikit.... sedut lidah abang...

ayu macam orang bodoh ikut arahan aku.. sesekali kali dia asyik ulang 'taknak, abang...' syahdu je suara dia. aku tau dia tengah sedap. aku ambik kesempatan tu masuk kan tangan aku melalui bawah baju dia. aku masuk tangan gosok2 pinggang, dia lentik2 geli, makin lama makin naik tangan aku kebahagian buah dada pejal dia. dia pegang tangan aku lembut dan kata 'taknak, abang...'

aku : shhhh... abg tak buat ape2... ayu rileks je ok....

aku diam, tangan dia masih pegang tangan aku konon2 nak tahan tapi dalam masa yang sama dia ikut je gerakkan tangan aku yg tengah ramas2 breast besar dia. taklah besar mcm wif aku, tapi boleh tahan la bengkak pejal. aku kiss bibir aku sambil buat2 ajar dia, sesekali aku main2 kat leher dia. aku mula bangun sikit dan kiss dia kaw2, dia semakin ok dengan skill kucupan yg aku bagi. dia layan kucupan aku.

aku cuba bukak button jeans dia slow2. dia tahan lagi tangan aku dan ckp 'taknak, abanggg....' suara dia sayup je. kesedapan sebenarnya tu.

aku : abang pegang sikit je... ayu rileks ok...

aku dapat bukak button seluar dia dan seluk tangan aku dalam spender dia. dia bersuara 'jangan.. abang...' dan 'taknak, abang...' tu je yg dia ckp byk2 kali tapi dia biarkan aku gosok2 kelentit dia yg dah timbul sebab stim. basah gile... aku terus cukup dia nak bagi dia sedap dan leka. sambil kiss2 tu dia masih lagi cakap dua ayat 'jangan.. abang...' dan 'taknak, abang...'... aku cuba turunkan seluar dia tapi tak lepas sebab ketat...

aku : bukak seluar sayang, abang tak masuk, abang tolong ayu je... abang tak paksa ayu ok...

aku pujuk2 dia... dia tanggalkan sendiri seluar dia. aku tanggalkan baju dia.

ayu : abang janji tak buat lebih2 kat ayu?

aku kiss mulut aku tak bagi dia peluang ckp apa. tapi ade jugak bunyi 'hmmmm...hmmmm...' dan kadang2 'jangan.. abang...' dan 'taknak, abang...' tu.
aku dapat kangkang ayu dan gosok2 pussy dia. aku try jolok sikit gula jari, tapi dia jerit sikit. aku terus ckp 'sori2...' dan sambung gosok pussy dia lembut2. aku kiss dia, isap leher dia dan jilat2 breast dia. puting dia timbul sebab sedap sangat. melentik2 punggung dia tahan sedap. pussy dia mmg dah basah gile. aku cuba slow2 jolok lubang dia tapi dia jerit sakit 'sakit abang.. ayu tak nak, aku tak penah' aku slow gosok lagi sambil mainkan peranan kiss2, isap dan jilat breast dia sambil terus gosok2 pussy basah dia.

aku : ayu bagi abang jilat, abg tak tahan...
ayu : tak nak, aku malu la... jangan la abang...

ayu merengek2.

aku : ok2 abang gosok je... aku rileks ok, abang tak buat.. abg tak paksa ayu...

ayu kembali tenang... aku teruskan acara romen2 ringan tu. aku bangun tanggalkan seluar aku. terbeliak mata ayu tengok konek aku. tak lah besar mcm negro. standard size asia je, tapi agaknye first time ayu tgk secara live kot. dari cara dia, aku rase dia mmg masih dara. sebab mmg mcm batang kayu je cara dia.

aku : abg tak tahan, ayu tolong abang eh? abang tak masuk abang punye kat ayu...
ayu : tolong macam mana?

aku tarik kepala ayu suruh isap konek aku. aku kekok, dia isap sikit2 je hujung2 kepala konek. aku ajar dia slow2 suruh bukak mulut masuk kan semua batang aku. ayu buat slow2. aku tekan2 kepala aku perlahan2 supaya konek aku masuk penuh dalam mulut aku. aku terus gentel2 puting ayu.

aku : try la ayu, seedap... abg tak tipu.
ayu : ayu tak nak, abanggg... jangannn...

ayu jawab lembut. kalau dgr pun kesian. selaku lelaki sejati kononnye, aku redha jelah dapat oralsex mcm ni je dgn ayu. tapi aku try jugak nak pacak.

aku : ayu baring, abang try slow2, kalau sakit, kite stop ok?

ayu ikut je. aku gosok2 kepala konek aku kat permukaan pussy ayu slow2, ayu mengerang sedap. aku gosok permukaan lubang dia slow2, aku cuba tolak kepala konek aku masuk tapi aku jerit 'sakit abang.. ayu taknak...' suara ayu manja. aku acah2 lagi gosok dan cuba tolak kepala aku utk melepasi lubang dara ayu. setiap kali aku buat, ayu jerit sakit dgn suara manja. mmg buat aku tak tahan.

aku cuba tolak slow2... aku mengerang sakit. baru lepas kepala, dia jerit dan tolak keluar konek aku... aku makin tak tahan. kalau ikut hati aku, aku henyak je gerenti sekali henjut boleh lepas masuk tapi aku tak nak paksa2 dia. kami oral sex je. last2 aku suruh diakolom aku sampai pancut. lepas tu aku pancut atas tetek dia...

jam dah dkat 11.30 pagi. kami akan check out sekejap lagi. aku mandi dan bersihkan diri. begitu juga ayu.

aku : best tak?
ayu : sakit, abang punya besar...
aku : taklah, mmg size mcm tu.. lain kali kita try lagi
ayu : gatal... tak nak lah! sakit!

lepas tu aku bawak ayu jumpa member aku, ambik mc dan hantar dia balik cheras. aku ceritakan semua kat wife aku. wife aku mcm tak berminat dgn ayu. 'mesti kayu je kalau 3some dgn i, malaslah dgn budak tu' sejak hari valentine's tu aku aku keras jump ayu ringan2 dalam kereta. ayu pun kerap call merengek2 rindu kat aku. aku nak ajak wife aku makan budak ayu tu tapi wife aku tak berminat, dia suruh aku jadikan ayu tu pampers pakai buang aku je. hampir setiap minggu bila hari cuti aku keluar dgn ayu dan dapat ringan2 isap tetek, gosok2 pussy dan kolom2 je... sampailah satu hari, pada minggu lepas, hari ahad 1 may.. aku dapat bermalam pertama dgn ayu. nanti aku ceritakan hehehe...

1 comment: