Wednesday 4 May 2011

keindahan Erna...

lepas Erna pegi keje, aku drive kereta Erna pegi Holiday Villa, ambik kereta aku. aku park kereta aku kat rumah Erna lepas tu ambik teksi pegi Holiday Villa ambik kereta Erna pulak. aku pegi office wife aku lunch dengan dia dan ceritakan semuanya.

aku : i rase dia macam nak, tapi dia tak start la. dia mcm ok je benda2 yg i buat2 'ter' tu.

wife aku kutuk aku gelak gile2 sebab aku tido dengan Erna tapi tak dapat buat ape2. aku cakap dengan wife aku, malam ni aku nak try lagi. wife aku bagi aku mase untuk malam ni je. kalau tak dapat, dia tak bagi aku berdua2 dengan Erna lagi, dia tak suka. aku mintak izin nak pacak erna, lepas tu aku janji aku akan bawak Erna 3some. wife aku setuju.

Petang tu aku ambik Erna kat office. lepas tu aku ikut Erna balik rumah sebab kereta aku ade kat situ. Aku lepak rumah dia dulu sambil cari idea macam mana nak pacak dia.

aku : beb, i mintak maaf pasal semalam.
Erna : u makan ape semalam.
aku : pil high. suke2 je bukan selalu. semalam i boring rase nak dance, i makan la.
Erna : teruknye pil tu
aku : nak try tak?
Erna : gile!

malam tu Erna call pizza, kami makan pizza je.

Erna : beb, wife u tak cari ke? gile la u ni.
aku : i lunch dgn dia tadi, i ckp i lepak rumah member, i ckp i mkn pil tu takleh balik.
Erna : wife u tau u makan pil tu?
aku : tau. kadang2 layan sama2

aku buat citer merepek.

Erna : u tak sedar ape2 ke kalau u makan benda tu?
aku : sedar tapi tak larat, pening, kepala berat.
Erna : habis ape yg best nye pil tu?
aku : sex best. i dgn fira kadang2 layan
Erna & aku : gile!

kami ketawa sebab cakap 'gile' serentak.

aku : apsal u suke ckp 'gile' ha?
Erna : tah, dah terbiasa.

aku : beb, u cantik la. geram betul tengok.
Erna : aik? u makan pil tu lagi ke?
aku : taklah i serious
Erna : u goda i ke?

Erna ketawa.

aku : u tergoda ke?

aku hampiri Erna dan peluk dia.

Erna : i tak buat dgn laki orang beb...
aku : hari ni anggap je i bukan laki orang

aku kiss bibir Erna. respon baik. Erna layan kiss aku. kami berkucupan. penuh nikmat. aku kiss Erna, ramas2 buah dada dia. aku rase size 34 je. tapi mantol. aku menyelinap tangan ke tempat sulit Erna. pussy dia dah basah. aku gosok2 lembut sambil layan kucupan dan alunan lidah dia. Erna mendesah nikmat. aku cuba tanggalkan baju Erna...

Erna : dalam bilik...

aku dukung Erna masuk ke bilik bagaikan pengantin baru. aku romen Erna cukup2. aku jilat2 breast dia. aku isap2 dan ramas2 breast dia. Erna terus mendesah nikmat. aku usap2 pussy Erna. aku cuba jolok jari aku kelubang Erna. Erna kangkang luas. aku gentel2 kelentit Erna. Erna mengerang nikmat.

Erna : come on Hezry...

Erna tarik aku naik atas badan dia. dia tak sabar untuk kene pacak agaknye. aku siksa dia dulu. aku gesel2 konek aku kat pussy basah Erna yang licin tu. aku mainkan kepala konek aku kat permukaan lubang Erna mendesah tersiksa dengan acah2 yg aku buat.

'hezryyyy....' Erna berbisik syahdu. aku pacak Erna sebab aku pun dah tak tahan. aku henjut Erna cukup2. Erna mengerang hilang kawalan. Sesekali Erna terjerit 'Arhhhhhh!!!' memang pantang aku kalau dengar bunyi2 mcm tu, lagi laju la aku henjut! bergoncang2 buah dada Erna aku henjut. Erna terus mendesah nikmat.

'fuck my bottom, Hezry....' Erna merengek. aku pelik. bottom? dia nak aku pacak bontot dia ke?
'are u sure?'
'hmmmmm' Erna mendesah lagi.
aku gosok2 kepala konek aku untuk ratakan air licin Erna kat permukaan lubang bontot dia. aku tusuk lubang belakang dia. ketat gile! macam lubang anak dara. teringat kat lubang ayu. Erna terjerit2 sedap 'ahhhh... ahhhhhh... ahhhhhhh..' aku hayun cukup2. sesekali aku tukar lubang depan pulak. aku lipat kaki panjang Erna. serong sana serong sini, semua aku bantai. Erna tonggeng. aku doggie Erna, aku tujah lubang depan tapi dia mintak lubang belakang. pelik betul dia ni. tapi aku layan je. benda sedap. aku geram nak pancut dalam. aku pancut dalam lubang belakang. lantaklah. kat situ tak mengandung hehehe...

aku tinggalkan Erna tidur dalam keadaan bogel. aku mandi dan balik rumah membawa berita kepada wife kesayangan aku, Fira.

No comments:

Post a Comment