Monday 2 May 2011

happy birthday Zila!

pagi tu aku ke office bersama wife aku. aku cuti hari ni tapi ade satu proposal yang aku belum check. aku tak yakin dgn kak zakiah tu. aku kene check dulu sebelum dorg hantar proposal tu. wife aku tunggu aku kat ruang menunggu. aku nampak nurul jenguk2 tgk wife aku. gaya elegan Fira buat aku bangga jadi suami dia. malah seluruh office ckp isteri aku cantik. kalau ada function dan wife aku join, dia sentiasa menjadi tarikan ramai.aku takde peluang nak tegur2 nurul pagi tu, lepas aku siap check proposal tu, aku bersedia untuk temankan wife aku uruskan birthday party zila malam nanti. kak zakiah mcm biasa la kepoh2 pegi borak2 dgn wife aku. ade riak cemburu pada wajah nurul. kesian dia.

'u nampak tak nurul tu tadi?' aku tanya wife aku. Fira angguk. 'now i know kenapa u nak dia' wife aku senyum. 'dont worry sayang, bontot u lagi lentik' aku cubit bontot wife aku dalam lift. Fira senyum.

malam tu aku terpaksa join party puak2 lesbian. semuanya perempuan cantik dan seksi. aku cuma duduk dengan lagak bodyguard kepada Fira. aku biarkan Fira enjoy dgn kawan2 dia. mereka menari dan bergembira. aku agak tertarik dengan sorang gadis yang mereka panggil Sarah. dah tentulah sbb breast dan punggung tonggek dia hehehe...

lepas party, wife aku suruh aku hadiahkan sesuatu di dalam kotak bersaiz kotak rokok kepada zila. zila bukak kotak tu. ada kunci bilik hotel dalam tu. zila menjerit happy. dia ckp, 'thanks darling!' zila kiss pipi aku. aku terus ke bilik tu, Fira dah tunggu kat sane.

zila masuk bilik tu lepas semua tetamu dia balik. zila peluk aku, 'thank u so much hezry, i love this' zila senyum pandang Fira. 'malam utk u two, guys, have fun' Fira tercengang. 'really?' zila hampir menjerit happy. aku menghampiri wife aku dan kiss dahi dia, ' u have fun here, ok.esok i ambik u' aku senyum pandang Fira.

'come on hezry, let's enjoy kejap, lepas u u balik' zila pujuk aku. 'it's ok, u enjoy, it's ur special day babe' aku kiss pipi zila. 'ok come suck my breast first' zila tarik kepala aku suruh isap breast dia. aku layan je. fira datang menghampiri kami tanggalkan baju zila satu persatu. aku jilat2 puting breast zila kiri dan kanan berganti2. zila cuba bukak zip seluar aku. aku pegang tangan zila. 'no, babe. i've to go, u guys enjoy ok' aku beri kucupan terakhir ke buah dada pejal zila. aku kiss bibir Fira sambil berkata 'i pegi cari nurul, i promise i takbuat ape2, u just have fun ok' dan pergi dari situ. malam tu Fira enjoy dengan Zila. aku call Nurul. nanti sambung ye, aku nak kuar jap hehehe..

No comments:

Post a Comment