Friday 6 May 2011

kalau silap langkah, boleh hilang family.

hari tu Julie nak jumpe aku lepas keje tapi aku dah janji dgn Erna nak dtg rumah dia. tapi aku gagah jugak, lepas projek dengan Erna, aku terus pegi jumpe Julie. mase ni la aku kantoi dngan bini aku sebab aku menipu tak plan betul2. dengan Erna pun aku kantoi jugak. ni semua pasal boss aku.

lepas aku settle dgn Erna, aku terus pegi jumpa Julie. mmg kami dah plan nak check in kat hotel, nak 'tolong dia' hehehe.. aku ckp dgn wife aku, aku keluar dgn boss aku kejap jumpe client. lepas tu aku off handphone dan trus check in dengan bahagia.

aku romen2 julie sambil tanggalkan baju dia satu persatu. puas aku menggomol buah dada dia, dia mintak nak kolom konek aku. aku pun bagi la. dia kolom konek aku dengan rakus mcm haus sangat. habis telur2 aku pun dia jilat. lama di kolom aku sampai mulut di rasa lenguh. lepas tu aku kangkangkan dia, usap2 kelentit dia. gosok2 pussy basah dia, lepas tu aku jilat2 sambil jolok2 lidah dalam lubang dia. bile aku stop, bangun nak masuk kan konek aku pulak, dia merengek nak mintak aku jilat lagi. aku terpaksa jilat2 lagi. dia mengerang2 nikmat. lama jugak aku kene jilat pussy dia sampai aku boring. lepas tu aku melutut celah kangkang dia dan pacak dia cukup sambil gentel2 gelentit timbul dia tu. pussy dia agak lebam agaknye terlalu kerap oral sendiri. buah dada dia tergoncang2 cantik. buah dada dia mengkal dan pejal. puting dia timbul membulat dan aku isap2 dan ramas2 sekali sekala sambil memacak. lama jugak aku pacak dia sampai aku dah nak terpancut, aku bgtau dia tapi dia say 'no, please. i nak lagi'.

aku terpaksa keluarkan dulu konek aku takut aku terpancut dan romen2 dia kejap sambil usap2 pussy dia dan jolok2 lubang dia guna jari. bila rasa dah stabil sikit, aku pacak balik batang aku, aku terpaksa bertahan lama sebab dia merayu2 nak lagi, nak lagi, nak lagi. akhirnya aku nak pancut, dia mintak pancut dalam mulut dia. agaknye terpengaruh dengan vcd kot hehehe...

kisah kantoi aku bermula bila boss aku call aku nak suruh emailkan sesuatu yg urgent, dia call aku tak dpt, dia call la wife aku. aku pulak dah ckp dgn wife aku yg aku ikut boss aku jumpe client. so, aku kantoi la malam tu. boss aku pulak call Erna cari aku sebab dia tau aku selalu dengan Erna. malam tu aku kene menjawab dgn 3 orang. malam tu aku kene mengadap dengan wife aku la dulu. wife aku desak2 aku nak tau aku pegi mana, dengan siapa. mcm org gile aku pusing2 cerita tapi tak berjaya. last2 aku ckp la aku jumpe sorang pompuan, tapi aku tak ngaku yg aku ade buat ape2. aku ckp aku jumpe kat luar je minum2. wife aku bising jugak la sebab aku menipu guna nama boss aku, so dia mmg kuat syak aku ade yg tak kene, tapi aku dah buat cerita palsa camtu, dia pun pasrah je terima tapi dia nampak masih tak puas hati nak cari jawapan.

dengan Erna pulak aku kene jawab mcm2. erna pun syak aku ade pompuan lain. Erna punye la marah, macam aku ni laki dia pulak. wife aku pun takd marah aku sampai mcm tu sekali. dgn erna pun aku buat cerita yg sama mcm aku cerita kat wife aku. esoknye dengan boss aku pulak, boss aku korek2 jugak nak tau sebenarnya aku pegi mana. aku cerita jugak benda yg sama tapi boss aku tak caye, boss aku malas nak desak2 aku tapi dia nasihatkan aku, dah ade family, jgn tambah masalah, gangguan pompuan ni dtg dan pegi. kene hati2, kalau silap langkah, boleh hilang family. seram jugak aku dgr kata2 boss aku tu.

No comments:

Post a Comment