Monday 2 May 2011

love bite!

pagi tu aku bangun tido, wife aku tgh tgk rakaman video aku ringan2 dgn nurul. aku terkejut ada rakaman tu. 'u tak caye kat i?' aku terkejut sbb wife aku letak camera tersembunyi kat bilik kami. 'i cuma nak tgk nurul tu je, i bukan tak caye kat u la abang' Fira senyum. 'kesian dia, kenapa u tak jilat pussy dia?' Fira senyum lagi. 'tak naklah i, i nak breast dgn punggung dia je' aku sarung baju dan ikat neck tie. 'breast dah dapat, punggung je tak dapat doggie eh? hehehe...' Fira ketawakan aku lagi. aku malas nak layan. aku selalu jadi bahan. yang penting, aku tunaikan janji aku pada Fira yg aku tak pacak nurul.

'sayang, marah eh? i gurau je ok? nanti i'll help u utk dptkan dia 100% ok?' Fira peluk belakang badan aku.

aku pegi office pagi tu, nurul jadi bahan umpatan. tentang love bite yang aku buat malam tu la. pagi2 lagi kak zakiah dah serbu aku mengumpat pasal love bite nurul tu. 'alah budak2 muda kak' aku jawab selamba sambil masuk bilik aku. kak zakiah gelak2. aku mula rasa bersalah. aku lupa pasal love bite tu, mase buat, tengah sedap, tak fikirpun pasal kesan merah tu.

petang tu aku ambik nurul kat tempat biasa. kami pegi makan. aku mintak maaf kat dia pasal love bite tu. tapi dia tak kisah pun. 'saya tak peduli psl mulut2 org, janji saya bahagia dgn awak' nurul senyum. aku semakin takut kalau nurul tak boleh lepaskan aku. hari tu mcm biase la aku dapat ringan2 dgn nurul, dapat gosok pussy basah dia, dapat isap tetek besar dia, dapat kiss2 dan gigit2 bibir dia, dapat dengar suara dia mengerang. tapi bukan tu yg aku nak. aku nak gegar punggung dia, aku nak doggie dia.

No comments:

Post a Comment