Monday 2 May 2011

hari terakhir aku dan Fira bersama Mira...

pagi tu aku terjaga. aku tengok Mira tengah berasmara dengan Fira.
Mira senyum dan offer aku 'one more round?' aku geleng kepala. jam dah pukul 7 pagi. aku ade meeting pukul 8 nanti. aku mandi dan bersiap2. sebenarnye konek aku keras nak join diorang tapi masa dah suntuk. takut terlambat pulak masuk meeting. sebelum aku keluar, Mira kiss aku dan ucapkan terima kasih. lepas aku keluar, aku tak tau ape yang berlaku. habis meeting, Fira dah check out dan tunggu kat lobby. seempat jugak aku jumpa Mira sebelum balik. takde ape2 berlaku. Mira pun nak check out jugak dan kami berpisah setakat itu je.

sampai sekarang ni pun lepas 3 tahun berlalu, aku dah tak jumpe Mira lagi. wife aku kate sesekali je Mira sms atau call tanye2 khabar, tapi kami dah takde jumpe2 lagi dah. kisah aku tak berakhir disini. 3some macam dah jadi satu tabiat antara kami suami isteri. kadang2 aku buat dengan kwn2 lesbian wige aku. kdg2 aku sendiri yg ayat awek yg aku taste untuk 3some dgn wife aku sekali. tapi pengalaman pertama aku nak ayat awek untuk dapat 3some, punyelah susah. nanti ade mase aku ceritakan hehehe...

No comments:

Post a Comment