Monday 2 May 2011

Nurul dan kenangan...

selepas malam kejadian birthday wife aku tu, aku dah nurul semakin renggang. dia mcm takut2 nak bertegur aku kat office. bila aku call dia pun, dia tak jawab. sms lagi la tak brbalas. aku ade bgtau wife aku psl hal ni, tapi wife aku ckp 'baguslah, at least kite tak terikat dgn dia'. aku terdiam. mungkin ade betulnye ckp wife aku tu, tapi aku hari2 mengadap si nurul tu kat opis. suasana jadi tegang. dan nurul pun kalau ada document apa2 nak bagi kat aku dia akan panggil aku 'en.Hezry'. sejak kami bercintan cintun dan beringan2, dia dah tak panggil aku 'encik' tapi sejak kejadian malam birthday wife aku tu, nurul dah kembali panggil aku 'encik'.

beberapa bulan lepas tu. nurul berhenti keje. lepas tu ade jugak aku call2 dia. mula2 tak jawab, lama2 terus tak dpt, dah tukar nombor agaknye. agaknye dia marah, rasa teraniaya, atau dia takut perkara tu jadi rutin harian ke tak tau la. tapi mesti apa yg dia buat tu yg terbaik utk dia dan dia dah fikirkan masak2.

ok, kalau ada masa, aku akan ceritakan ape terjadi pada malam tahun baru 2011.

No comments:

Post a Comment