Monday 2 May 2011

punggung melentik idaman hati...

nurul : awak, jgnlah mcm ni, saya takutlah
aku : nurul, awak ckp awak nak saya
nurul : awak, jangan main2 mcm ni la, saya nak balik, nanti wife awak nampak
aku : kejap la awak, saya nak mintak tolong awak test baju ni je kejap, saya nak tgk awak pakai sekali je please...
nurul : awak gile ke? nanti wife awak naik
aku : trust me, wife i ramai tetamu kat bawah, dia tak kan naik sekarang kcuali kalau awak lambat2kan masa mcm ni
nurul : awak jgn la buat saya mcm ni

muka nurul mcm nak nangis.

aku : please...

aku hampiri nurul dan cuba kiss bibir dia. dia cair. tapi masih menolak utk pakai baju yang Fira suruh pakai tu.

aku : please babe, cepatlah nanti wife i naik. i nak tgk u pakai baju ni sekali je please...

nurul mengalah, dia tukar baju depan aku jugak.

nurul : dah la awak, jgn buat mcm ni, saya nak balik.

nurul cuba bukak semula baju tidur sexy yang dia dah pakai tu.

aku : awak cantik, saya tak tahan... aku meramas buah dada nurul mengucup bibir nurul. nurul tewas dalam kucupan aku sampai dia terlupa tentang wife aku. aku tanggalkan seluar dalam nurul. nurul tak membantah. aku mengusap2 pussy nurul sampai meramas buah dada mengucupnya serentak. nurul tewas dan mula mendesah.

wife aku masuk.

Fira : wah... nice la baju ni.

Fira menghampiri nurul dan pegang baju yang nurul pakai. nurul ketakutan dan mula menangis. pucat lesi muka nurul. 'sayang i nak baju macam ni' Fira pura2 merengek nak kan baju yang nurul pakai. 'babe, ada satu untuk u' aku hulurkan baju hitam yang aku belikan siang tadi. 'i tak nak warna hitam, i nak warna merah ni' Fira merengek manja. nurul mula takut. nurul cuba berdiri dibelakang aku dan tunduk. matanya tak berani nak bertentangan dgn mata Fira. Fira kenyit mata kat aku.

aku faham.

'ok, nurul, boleh tak u bagi fira baju ni?' aku pura2 pujuk nurul. nurul semakin ketakutan.
'awakkk...' hanya itu yg nurul mampu ucapkan.
'please nurul, boleh kan bagi i baju ni?' fira menghampiri nurul. aku dapat lihat airmata nurul mengalir.
'nurul sayang, rileks ok...' aku peluk nurul dan bisik perlahan ditelinga nurul.
Fira menanggalkan baju tidur merah yang dipakai oleh nurul. nurul hanya mampu bersrah dan airmata mengalir laju.
'sayang, jgn nangis ok, i ade...' aku pujuk2 nurul. aku cukup nurul. tak ada respon. aku terus kucup nurul dan ramas2 buah dada nurul. Fira mula menggosok2 pussy nurul selepas berjaya tanggalkan baju nurul.

nurul seakan terkena kejutan. dia hanya terdiam. kucupan aku tak berbalas. 'shhhh... sayang jangan  nangis mcm ni, it's ok, i ada...' aku cuba pujuk2 nurul. fira mengangkat sebelah kaki nurul ke atas katil.fira mula melutut dan menjilat pussy nurul. nurul hanya terpaku tanpa respon. hanya airmata yg terus mengalir.
'kiss me sayang, jgn takut, i ada ni' aku terus kiss bibir nurul tapi masih tak ada respon.

Fira terus menjilat pussy nurul. aku meramas buah dada nurul dan masih cuba mengucup bibir nurul. tiba2 nurul sedikit mengerang. mungkin sedap kene jilat dgn Fira. 'sedap tak sayang...' aku bisik lembut ditelinga nurul. nurul menjawab 'ermmm' aku senyum dalam hati. malam ni aku akan habiskan nurul cukup2. kucupan aku mendapat balasan, mungkin kerana nurul dah naik stim sbb fira menjilat2 pussy  nurul penuh rakus. nurul pun dah mula respon menggosok2 konek aku.

fira bangun, dia cuba baringkan nurul atas katil. nurul hanya menurut. Fira merangkak naik kekatil mengisap dan menjilat puting breast nurul. aku kangkangkan nurul dan terus masuk kan konek aku. nurul tak membantah. aku dengar suara nurul mengerang dan mendesah. aku terus memacak nurul dan tangan aku ligat mengusap pussy Fira yang yg sedang asyik menggomol buah dada nurul. memang itu bahagian kegemaran Fira.

'nurul, can u lick mine?' tiba2 Fira bersuara. nurul bangun tanpa sepatah kata. Fira baring dan kangkang. nurul merangkak dan menjilat pussy fira. inilah masa yang aku tunggu. punggung lebar nurul terhidang didepan mata. aku mula mendoggie nurul sepuasnya. aku tgk respon dari nurul semakin ghairah, nurul menjilat pussy fira sambil meramas buah dada fira. aku terus mendoggie dan sesekali meramas buah dada nurul yang terjuntai2 mengikut rentak goncangan aku. nurul kemut2 konek aku dan aku dapat rasa lubangnya semakin basah. banyak air dan semakin licin. aku terus mendoggie sambil menepuk2 punggung nurul.

kami beraksi dengan puas malam tu. lepas aku pacak nurul, aku puaskan fira. lepas aku pancut, aku tinggalkan fira memuaskan nafsunya bersama nurul. aku tak sedar bila mereka habis bertarung sebab aku dah tertidur. hehehe...

1 comment:


  1. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Sudahlah tu bang...Dah tak tahan dah ni..
    Sabar sayang... sikit lagi ni..
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    ReplyDelete