Monday 2 May 2011

Happy Birthday Sayang...

kali ni aku nak cerita kisah July 2010.  hari tu 17 haribulan. hari jadi wife aku. aku kene tunaikan janji aku hari ni. lagipun inilah harinya untuk aku dapat doggie bontot pejal nurul walaupun tak setonggek wife aku. 'sayang, ada apa2 untuk i hari ni?' Fira senyum2 pandang aku. aku pun senyum jugak. tapi senyum kelat. 'i keluar dgn nurul hari ni ajak dia teman cari hadiah u, nanti i fikirkan macam mana i nak bawak dia datang sini' aku bersuara perlahan. 'ok, u ajak dia cari hadiah i, u belikan i baju tidur yg sexy, u belikan dia sekali, nanti i bagitau u what's next, ok?' Fira kiss aku. aku diam.

aku : awak, temankan saya keluar cari hadiah boleh?
nurul : hadiah?
aku : hari ni birthday my wife
nurul : erm ok! errr... awak...
aku : hmmm?
nurul : saya nak awak...
aku : nanti kite jumpe ok?

aku ambik nurul, kami pegi klcc. saje aku pegi jauh sikit takut terserempak dgn org2 yg dikenali terutama sekali rakan2 office. aku belikan Fira baju tido yang jarang dan pendek warna hitam. nurul punya aku belikan warna merah. tapi aku tak bagitau nurul yang arna merah tu dia punye. aku buat je ape yg Fira suruh.

sampai masa, Fira bagi arahan suruh aku balik bawak nurul. kawan2 Fira dah tunggu kat rumah. party kali ni lain dari yang lain sebab kami buat kat rumah.

bila sampai rumah, ramai kawan2 Fira. aku takpasti apa yang Fira rancangkan. aku kenalkan Nurul pada Fira. Nurul nampak janggal dan takut2. aku nampak nurul mengalami kejutan bile dia tengok kawan2 Fira romen2 sesama jantina. aku tinggalkan nurul sekejap, Fira suruh aku bawak Nurul naik atas bile party dah nak habis, lepas potong kek dan makan2. Fira suruh aku create ape je cara supaya nurul test pakai baju tido yg aku beli extra tadi. aku mula pening fikirkan macam mana aku nak baak nurul naik atas dan nak pakai baju tido, mesti lah nurul tak nak. lepas bagi arahan, Fira sambung join kaan2 dia, borak2 dan bergembira. lepas potong kek dan makan, nurul bisik kat aku bagitau dia nak balik. 'awak nak balik?' nurul angguk. 'kejap sayang, i nak mintak tolong u kejap' aku tarik nurul naik atas, nurul ikut je, tapi dia tanye 'nak buat ape ni awak? nanti Fira nampak' nurul ketakutan. kejap je tolong saya kejap...

nak tau ape jadi seterusnya? jap lagi sambung.. hehehe...

No comments:

Post a Comment