Tuesday 3 May 2011

kisah pengantin baru :-)

aku menari bersama ayu. ayu nampak janggal menari, senang cerita ayu mmg tak pandai menari. aku menari je sambil peluk ayu. ayu paut leher aku sepanjang tarian dan aku usap2 punggung dia. aku bagi ayu minum segelas margarita. cawan kecik berbentuk segitiga, isinya sikit je. kalau wife aku minum 2-3 cawan pun steady lagi. tapi ayu, minum seteguk dua pun dah pusing. ayu semakin tak terkawal mase mabuk. dia menari terhuyung hayang peluk aku dan kiss2 aku depan orang ramai (walaupun org tak peduli) tanpa rasa segan. hilang kesopanan dia selama ni hehehe...

aku duduk kat sofa selepas penat menari. penat papah ayu sebab dia asik berpaut kat leher aku sambil ckp benda bukan2... 'fuck me...' 'i love u' 'ayu nak abang' dan ntah ape2 lagi... aku kiss2 ayu, isap2 buah dada mengkal dia, romen2 dan terpaksa bawak ayu keluar sebab ayu dah tak betul nak bukak belt aku kat situ sambil gosok2 konek aku.

aku bawak ayu balik rumah dan acara bersambung lagi. kali ni takde sakit2. ayu panjat aku macam harimau terkam mangsa. dia henjut2 hilang kawalan. bising mulut dia mengerang dan cakap mcm2. ayu lupa esok dia kerja. aku dan fira cuti pada hari isnin 2 may tu sebab labour dah jatuh pada hari ahad. tapi ayu kan keje retail, dia cuti sehari je. tapi dia langsung tak ingat esok dia keje. aku pun stay layan ayu malam tu sampai subuh sebab fira tak balik malam tu. malam tu aku tak pegi pun PD sebab layan ayu. aku dah bgtau fira. aku pacak ayu cukup2 malam tu. dah takde sakit2 dah. ayu terlena bogel atas dada aku sampai pagi.

ayu terjaga pagi tu pukul 7, tapi dia sakit kepala. mungkin sebab margarita yang dia minum malam tu. walaupun minum tak habis pun satu gelas, tapi kesannye sampai dia hilang kawalan.

ayu : abang, ada mc tak?

aku senyum. aku pacak ayu lagi pagi tu. 2-3 round mcm orang baru kahwin, ayu baru dapat konek, memang dia gian. nak lagi, nak lagi, nak lagi sampai dia tak nak balik rumah. aku pujuk2 dia hantar dia balik sebab aku nak ambik fira kat PD. dengar nama fira, ayu mengalah.

aku hantar ayu pukul 9 pagi. sempat lagi kalau ayu nak masuk keje. tapi dia tak larat, dia cakap kaki dia lenguh, kepala pun pening dan rase letih sangat. lagipun aku dah dapatkan mc utk dia. pukul 11 aku sampai PD. mase aku sampai, zila dan fira tengah bersiap2 nak check out.

zila : how's ur pampers?

aku senyum. zila dan fira ketawa. hampeh! mesti fira dah cerita kat zila.

zila : darling, show me how u treat ur pampers last nite...

zila datang kat aku, tolak aku berbaring dikatil. fira ketawa. zila kiss aku, main2 lidah. aku ramas2 buah dada pejal zila. zila bangun.

zila : sorry darling, we have to go now

zila berdiri betulkan balik kedudukan bra dia yg aku selak mase meramas tadi. fira ketawa berdekah2. hampeh!

1 comment:


  1. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Sudahlah tu bang...Dah tak tahan dah ni..
    Sabar sayang... sikit lagi ni..
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    ReplyDelete