Tuesday 3 May 2011

Ayu, Sarah dan Fira

kali ni aku nak crita pasal kisah mlm tahun baru yg baru2 lepas ni. malam 01.01.11 yg syahdu. malam tu aku celebrate new year dgn wife aku and the gang kat sebuah club ni. aku nak rita pasal sorg minah bernama Ayu. taklah ayu sangat orgnye. kulit hitam manis, dressing ala2 kampung mcm budak baru sampai dari kl. borak punye borak, mmg dia baru sampai kl 3-4 bulan dan keje sebagai salesgirl di sebuah kedai make up. boleh ke aku panggil elianto sebagai kedai make up? hehehe...

dia datang situ dgn 5 org kawan dia yg kesemuanya gadis2 belaka. tak taulah masih gadis atau dah 'habis' tapi asalkan pompuan je aku panggil gadis la hihi.. dalam ramai2 gadis tu dia sorg je nampak pendiam dan mcm tak selesa. kwn2 dia semua layan je bila jantan2 lain ajak menari. aku pun bisik kat wife aku 'sayang, i nak yg tu' sambil muncungkan bibir kat Ayu dan angkat2 kening. wife aku cakap 'u adjust' aku senyum.

aku hampiri ayu. aku buat2 tanya nama, buat2 tanya dtg dgn sape dan buat2 tanye tak menari ke? aku saiko2 dia, aku ckp kat dia, datang sini kene enjoy, keluar dari sini, buat mcm takde ape2. time enjoy, enjoy  habis2. aku pura2 mcm lelaki baik, nasihatkan dia suruh dia enjoy je asalkan pandai jaga diri. dia mcm selesa dgn aku sbb igt aku ni lelaki baik hehe.. malam tu ayu pakai t-shirt fit biasa denga seluar jeans je. takde nampak2 lurah. tapi boleh nampak size buah dada dia besar. agak sendat jugak la. aku rase mcm tak boleh dpt kot budak ni, so aku cuba bg namecard aku, suruh dia call aku kalau ada masalah ape2 kat kl ni. aku bgtau dia, anggap je aku ni mcm abang dia. wahhhhh... mcm baik tak aku?

wife aku dtg kat aku lepas aku blah tinggalkan ayu. dia tanye aku dapat tak? aku geleng kepala. wife aku senyum sinis. dah agak dah, mesti dia cakap aku lembab dalam hati dia hahaha. takpe2... aku tgk cara wife aku ayat pompuan senang je, tapi selalunye dia gunakan aku sebagai umpan la kalau dia tak sure pompuan tu layan lesbian ke tak.

malam tu lepas club dah nak tutup, kami keluar nak balik. tiba2 wife aku ckp 'i'm horny la beb, jom have fun nak lepas ni?' wife aku tanye kat kawan dia, sarah. kalau korg ingat lagi, mase birthday zila dulu, aku ade cerita pasal sarah yg tetek sedap ni tapi aku tak berpeluang nak dekat2 dgn dia sebab malam tu kitorg ade plan 3some dgn zila kat PD. sarah ni 100% lesbian katenye. tak sure la plak dia nak layan aku ke tak? tapi hati aku berbunga2 bila sarah jawab 'really? that's great!'

malam tu kami projek kat rumah aku. kami naik kereta berasingan. aku drive sorg balik rumah. wife aku pulak naik kereta sarah menuju ke rumah aku. dlm prjalanan tu ayu sms aku, ucapkan thanks atas nasihat2 yg aku bagi. hahaha budak kampung, setakat nasihat2 bodo sikit pun dah terkesan dihati. aku reply lebih kurang je sbb malam tu aku ade misi yg lebih menarik.

kat rumah, aku sampai dulu, aku terus masuk bilik dan mandi. mae aku mandi, aku dgn suara sarah dan wife aku, fira ketawa2 borak2. bila aku keluar, mereka berdua tgh bergomol2 atas katil belum bukak baju lagi. aku biarkan mereka bergomol, aku cucuh sebatang rokok dan duduk di tea table tepi katil sambil tgk tiger show yang mereka hidangkan. bila wife aku bukak baju sarah dan tanggalkan bra dia, terbonjol besar buah dada sarah yg aku idamkan tu. aku biarkan mereka berkucupan, meraba, menghisap dan menjilat2 sesama sndiri.bila turn sarah tonggeng menjilat pussy fira, aku terus datang dari belakang dan pacak lubang sarah yg dah sedia basah tu. aku menggoncang sepuas hati aku sambil meramas2 punggung sarah. aku biarkan je buah dada sarah yg bergayut tergoncang2 tanpa menyentuhnya. aku dah penat dan takde mood sgt nak all out. asalkan aku dapat pacak cukuplah. lepas aku pacak sarah, aku pacak wife aku pulak. tapi wife aku bz menggomol dan digomol. lepas aku pancut, aku terus pegi cuci konek aku dan baring. aku biarkan mereka berdua berasmara. lagipun diorg tu lesbian, jadi diorg tak berapa nak fokus kat aku sgt, cume sekadar terima pacakan je. aku tertidur dan tak tau pukul berapa sarah balik. pukul 7 pagi aku bangun nak bersiap2 pegi keje, aku tgk wife aku tido dlm keadaan bogel sbelah aku dan sarah pun dah takde.

No comments:

Post a Comment