Monday 2 May 2011

it's my birthday babe!

beberapa bulan selepas kejadian aku dan wife aku 3some dgn Mira di langkawi, kami takde buat 3some dgn sape2 lagi lps tu. tapi masa hari jadi aku yang ke 29 pada oktober 2009, wife aku buat kejutan untuk aku. malam tu wife aku masak mcm2 termasuk western food kegemaran aku bbq chicken yang disalut cheese. kami candle light dinner dirumah. lepas makan dan borak2 pasal keje siang tadi, wife aku kate ade hadiah utk aku kat atas. dia suruh aku naik ambik sendiri. dia ckp, kalau tak suke, bawak turun, kalau suka, tunggu dlm bilik, lepas 10 minit dia akan naik.

aku pun naik atas. bila aku bukak pintu, ade sorang pompuan tetek besar yg aku tak kenal senyum kat aku. aku gugup dan toleh pandang tangga nak cari wife aku, tapi aku tak nampak dia. pompuan tu ckp 'happy birthday hezry' dan terus cukup bibir aku. tanpa sedar aku balas kucupan dia dalam keadaan gugup. dia bukak butang baju kemeja aku dan campak baju aku ke lantai, dia bukak belt aku dan turunkan zip seluar aku. akhirnya aku berbogel. dia tarik aku masuk bilik air. dalam bilik air ade haruman lilin yg dibakar. dia tolak aku bawah shower dan bukak air. aku basah. pompuan tu sapu shower gel kat badan aku.
'what's going on?' aku buat2 tanye. pompuan tu ckp 'my name's zila' dia kucup bibir aku lagi. kamu berkucupan dan seluruh pakaian zila turut basah. dress pendek yg basah tu melekat di badan zila bila kena air. breast dia semakin terserlah nampak puting timbul. gile, tak pakai breast.

wife aku masuk dalam keadaan bogel. dia tanya aku 'are u ok, abang?' aku hanya mampu jawab 'hmmmm' sebab zila tengah kiss bibir aku. wife aku menghampiri kami dan tanggalkan dress zila. tetek zila membonjol besar. taste wife aku memang umphhh. kalau dia yg pilih, mesti berbaloi-baloi. malam tu diorang service aku special gile. zila melutut kolom konek aku di bawah shower. Fira terus layan romen2 dgn aku. badan aku penuh dengan buih2 sabun. lagi2 bila mereka berdua gesel2 kat badan aku, kelicinan luar biasa yg aku rasakan hehehe... lepas aku dibilas (mcm basuh kain pulak), mereka tarik aku keluar dari bilik air. aku capai towel nak keringkan badan aku. sementara tu Fira dan Zila pulak romen2 atas katil. seperti yg dijangka tempat pertama yg bini aku tuju mestilah kat breast pejal zila tu.

tapi adegan tu tak berlangsung lama sangat sbb hero malam tu kan aku. diorg service aku cukup2 bergilir2 sampai aku kalah. aku pun fuck mereka berdua cukup2 jugak sampai aku puas. aku henyak wife aku cukup2 sampai dia mengalah. akhirnya dia tertido. lepas aku pancut, zila masih cuba nak buat aku kembali keras. dia kolom2 konek aku dan acukan breast montok dia kat konek aku. acara breast fuck tu aku buat time wife aku datang bulan je selalunye hehehe.. tapi mmg sedap la breast montok zila tu kepit konek aku sampai konek yg dah longlai tadi boleh tegang semula. zila panjat aku dan henjut sambil gelek2. aku cuba sentuh pussy wife aku. wife aku terjaga dan bukak mata. 'no abang, u guys have fun. i tired' bini aku pejam mata balik. zila cuba tonggeng, kangkangkan Fira dan jilat2 pussy Fira, tapi Fira langsung tak terjaga, penat betul agaknya. aku doggie zila yang kecundang menjilat pussy fira tapi Fira tak nak bangun. aku henjut2 zila sambil meramas2 breast dia yg berayun-ayun terjuntai tu. besar gile breast minah tu, rase nak gigit2 je.

kami projek mcm2 skill. depan, belakang, serong semua skill, tapi zila pun mcm Fira jugak, lebih suka foreplay dan oral sex. aku banyak main peranan layan romen, usap kelentit dan kiss sana sini je. agaknye mmg semua lesbian mcm tu kot. selesai bertarung, zila mandi dan pakai baju. lepas tu zila kejutkan Fira bgitau dah nak balik, Fira hanya senyum dan cakap 'thanks Zila'... zila kiss pipi Fira dan aku hantar zila ke bawah. 'u balik mcm mana?' aku tanya zila. 'i park kat tepi playground tu' zila senyum, kiss pipi aku dan ucap selamat hari jadi lagi sekali.

No comments:

Post a Comment