Monday 2 May 2011

aku, nurul dan sesuatu...

lepas dinner, aku umpan2 nurul tanya pasal sex. aku tanye dia, penah ke dia projek dgn mana2 lelaki sebelum ni. dia cakap pernah, tapi dah lama, sebelum dia masuk U. mase tu dia study kat matrik. dia mengandung tapi bf dia tu tak nak mengaku. dia takut, terpaksa gugurkan kandungan. takde sape yg tau termasuk family dia. lepas tu dia dapat masuk U, dia dah tak penah ade bf lagi. nurul mengaku, kadang2 dia rindu nak dibelai, tapi untuk pacak2 dia takut tersangkut. sebab seingat dia, sepanjang dia pacak dgn ex-bf dia dulu, tak penah pun pancut dalam, tapi still mengandung jugak.

nurul cakap, sebab aku belai2 jiwa dia, hati dia kembali rindu untuk sex, tapi dia bertahan. dia cakap, sebenarnya dia takut nak ada hubungan dgn laki org mcm aku, tapi perasaan dia tak boleh kawal, makin hari, makin suke kat aku. aku senyum dalam hati.

wife aku sms aku bagitau dia dah keluar. so, aku pun susun strategi nak bawak nurul balik rumah mcm yg aku dah rancang dgn wife aku.

aku : saya mmg suke kat awak nurul, jujur saya ckp awak mmg pompuan yg menarik minat saya. tapi kalau kite teruskan secara serious, susah untuk kita, awak pun tau saya ada keluarga, kalau awak nak enjoy2 je boleh la

aku cuba ayat nurul.

nurul : saya faham. saya pun tak nak semua ni terjadi, tapi awak buat saya tak boleh kawal diri saya. sejak kite buat tu, saya terus tak boleh lupakan awak

aku senyum, nurul mcm dah nak makan umpan.

aku : malam ni saya tolong awak. tapi tak boleh selalu mcm ni. kalau awak nak enjoy, saya bagi awak enjoy puas2 ok?

nurul : kite nak pegi mana?
aku : rumah saya.
nurul : hah?
aku : wife saya takde, lagipun selesa sikit dari dalam kereta i atau kat sofa club tu

aku ketawa. nurul pun ketawa. aku bawak nurul masuk bilik aku. nurul takut2 tapi dia ikut je aku pimpin tangan dia masuk rumah sampai naik ke bilik. nurul pegang frame gambar Fira atas meja solek. gambar sexy fira yang menyerlahkan buah dada besar wife yang aku kagumi tu.
'besar kan?' aku tanya nurul. nurul senyum. 'saya memang suka breast2 yang besar mcm ni' aku ramas buah dada nurul sambil mengucup bibir nurul penuh tertib dan kelembutan. nurul terdorong kebelakang dan aku rebahkan nurul perlahan atas katil.

nurul memberi respon baik. aku tanggalkan baju nurul sampai dia bogel. aku menjilat buah dada nurul yg aku idamkan sepuas hati sambil mengusap pussy nurul. aku menyedut halus leher nurul sampai merah2. nurul biarkan saja sambil mengerang kesedapan. nurul tanggalkan seluar aku. dia usap2 konek keras aku. aku terus membelai nurul... aku isap2 tetek dia yg aku idam tu sepuasnya.aku usap2 pussy dia. 'sedap sayang?' aku berbisik ketelinga nurul. 'ermmm...' hanya itu yg nurul jawab. punggungnya melentik2 kesedapan. aku cuba masukkan jari tengah aku ke lubang nurul. nurul kangkang seluasnya dah sedikit merintih 'shhhh.. sikit je sayang, jari je ok' aku pujuk nurul. nurul hanya menjawab 'ermmmm' sambil mengerang sedap bila jari tengah aku masuk penuh kedalam lubang dia.
'hezry... saya tak tahannnn....' nurul mengerang. aku masukkan satu lagi jari dan menyorong keluar masuk jari aku. nurul mengerang lebih hebat lagi.

aku menjolok lagi lebih laju keluar masuk dan menghisap2 buah dada bengkak nurul. 'fuck me hezry....' nurul merengek manja sambil meliuk lentok. 'no, sayang. sabar ok... let me help u' aku mula gelabah. macam mana kalau dia desak aku pacak dia malam ni? aku cuba jolok lagi bagi dia puas. tapi mcm mana nak puas kalau tak dapat konek. aku breast fuck nurul. aku kepitkan konek aku kat breast dia. aku biarkan nurul gosok2 pussy dia sendiri. nurul mengeluarkan lidah dia cuba menjilat konek aku setiap kali aku sorong konek aku ke atas. bile dia dah geram, dia tolak aku dan terus kolom konek aku. aku hanya meramas2 rambut dan buah dada nurul. akhirnya aku terpancut dalam mulut nurul. dia punye kolom memang sedap gile, geram sangat agaknye. nurul senyum.

2 comments: