Monday 2 May 2011

indahnya aku dan 3some!

'hello guys!' Mira kiss pipi aku dan kiss bibir Fira sebaik saja aku bukak pintu bilik. malam tu mmg tak dapat aku lupakan seumur hidup aku. aku duduk dikerusi disebelah table tea dalam bilik. aku biarkan Fira dan Mira berasmara di atas katil.
'Hezry, u penah tgk live tiger show?' Mira senyum mengusik aku. aku pun senyum je. malam tu memang betul2 live tiger show aku dapat tengok. Mira berdiri sandar di dinding tepi katil membiarkan wife aku, Fira tanggalkan baju dia satu persatu. aku isap rokok sambil usap2 konek tegang aku menyaksikan adegan tu.

mereka berkucupan. Fira menjilat2 buah dada besar Mira dan Mira menggosok2 pussy wife aku dengan lentok ghairah. Fira angkat sebelah kaki keatas katil sambil berdiri membuka ruang untuk Mira terus mengusap dan menyentuh bijik kelentitnya. melentik2 bontot wife aku menahan sedap kene usap pussy. buah dada montok Mira dijilat dan diisap2 kiri kanan silih berganti. sesekali mereka berkucupan penuh berahi menghisap lidah sesama sendiri. aku makin tak tahan. habis sebatang rokok, sebatang lagi aku bakar sambil menyaksikan panorama indah itu.

Mira membaringkan Fira keatas katil, kangkang Fira dibuka seluas2 luasnya. pussy Fira dijilat2 penuh ghairah. aku tgk wife aku pun dah tak terkawal. dia mengerang kesedapan dengan bontot lentik2 sebab sedap kene jilat. Mira terus menjilat. aku boleh nampak buah dada besar Mira terhayun2 mase menjilat pussy Fira. Fira meramas2 buah dada sendiri menahan nikmat. habis rokok kedua, aku menghampiri mereka. aku melutut atas katil menghulurkan konek keras aku ke mulut Fira. Fira kolom aku gila2 dengann lentok2 badan mengeliat sebab Mira jolok2 lubang Fira guna jari sambil terus menjilat.

aku beralih turun katil, pegi ke belakang Mira yg sedang asyik menjilat Fira. aku naik kan sikit bontot dia dan gosok2 pussy dia yg memang dah basah. aku gosok2 sambil masuk kan sikit jari telunjuk aku kat lubang dia. dia kangkang sikit membuka ruang sambil terus menjilat pussy Fira. aku tak sabar lagi. aku terus doggie Mira henjut slow2 sbab Mira tengah jilat pussy wife aku. aku meramas2 punggung Mira sambil menepuk2. Mira terjerit kecil tapi masih terus menjilat pussy Fira.

Mira merangkak panjat atas badan Fira dan buah dada Fira diramas dan dijilat kiri dan kanan. sesekali dia menjilat leher Fira dan mereka berkucupan. aku ikut gerakan mereka. akak pacak lubang wife aku tapi tangan aku menepuk2 bontot Mira. mereka bergomol penuh rakus dan aku bergilir2 memacak lubang Mira dan Fira atas bawah bergilir2. ketika mereka sibuk berkucupan, aku ambik kesempatan meramas buah dada Mira. memang besar betul. keras dan pejal. puting pun timbul. aku membahagikan kasih syg seadilnya hehehe... bila aku pacak Fira, aku meramas Mira. Bila aku pacak Mira, aku menggosok pussy Fira.

aksi kami semakin menggila. Mira bertukar posisi. dia berbaring dan menarik pussy fira ke mukanya. Fira melutut kangkang membenamkan pussy ke mulut Mira. Mira terbaring kangkang dan aku ambik kesempatan untuk menjilat pussy Mira pulak hehehe..

aku dan wife aku service Mira kaw2. Fira terus meromen menghisap puting Mira dan sesekali berkucupan lagi, aku pulak uruskan pussy Mira. lepas menjilat, aku memacak. aku tak tahan dengar dua suara mengerang sedap. tiba giliran aku dan Mira pulak service Fira, aku pacak Fira laju2 sebab sedap sangat tak boleh kontrol. Mira datang kat aku kiss2 leher aku dan main lidah kat bibir aku. kami berkucupan sambil aku terus menghenjut Fira. Fira sedang asyik menikmati pacakan aku sambil memejam mata. Mira bergilir2 meramas dan menjilat Fira, sesekali dia beralih pula mengucup bibir aku sambil menyentuh pussy Fira yang sedang aku pacak.

Last sekali baru giliran aku dapat service dari mereka berdua. Mira panjat atas aku dan menggelek2 sambil membenamkan lubang dia ke batang aku. Fira pulak mengucup aku penuh berahi menjilat seluruh tubuh aku. memang bahagia betul malam tu. semua dapat layanan sama rata. yang penting mereka puas. malam tu kami tertidur bertiga. nak tau ape terjadi esok pagi? hehehe...

1 comment:

  1. aku beralih turun katil, pegi ke belakang Mira yg sedang asyik menjilat Fira. aku naik kan sikit bontot dia dan gosok2 pussy dia yg memang dah basah. aku gosok2 sambil masuk kan sikit jari telunjuk aku kat lubang dia. dia kangkang sikit membuka ruang sambil terus menjilat pussy Fira. aku tak sabar lagi. aku terus doggie Mira henjut slow2 sbab Mira tengah jilat pussy wife aku. aku meramas2 punggung Mira sambil menepuk2. Mira terjerit kecil tapi masih terus menjilat pussy Fira.
    LukQQ
    Situs Ceme Online
    Agen DominoQQ Terbaik
    Bandar Poker Indonesia

    ReplyDelete