Tuesday 3 May 2011

masalah bermula...

hari ni hari selasa aku masuk office dalam keadaan fresh. malam tadi aku tunjuk kat wife aku rakaman malam pertama aku dapat pacak ayu. fira masih tak berminat nak 3some dengan ayu sebab dia ckp budak tu boring dan macam kayu. hanya menerima je takde memberi. tapi fira puji2 aku sebab dapat yg dara. aku senyum teringat lubang ketat ayu semalam. teringat masa mula2 aku pacak wife aku sebelum kahwin dulu hehehe... mmg mcm pengantin baru aku semalam melayari malam pertama.

pagi tu ayu call aku merengek2 rindu. baru 25 jam tak jumpe dah merengek. gian la tu, budak baru dapat rase konek hehehe... baru dia tau penangan konek aku macam mana. hari tu 'taknak.. taknak.. jangan..jangan...' hahaha... ayu merayu2 nak jumpa aku lagi. aku tak boleh nak arrange masa sebab ayu balik keje pukul 10 malam, malam2 mcm tu mmg selalunye time aku dgn fira. aku tak penah abaikan fira walau sibuk mcm mana pun. sekali2 sekala je kami akan keluar berasingan enjoy dgn kawan2 masing2. tak boleh la kerap sangat aku tinggalkan fira.

aku bagitau fira, ayu nak jumpa aku. fira cakap 'dah gile konek la tu'. aku ckp dgn fira nak bawak ayu balik, nak umpan 3some. tapi fira tak nak, dia kata tak berminat. malam tu aku jumpa ayu kejap, aku ambik dia balik keje pukul 10 malam, jauh kat klcc, lepas tu kene hantar dia balik kat cheras pulak. aku malas betul. hehehe dah dapat, baru rase malas. mase tak dapat gagah jugak aku cari masa dan peluang ringan2 dalam kereta pun jadilah hahaha! malam tu aku check in 3 jam dari pukul 11mlm sampai pukul 2 pagi aku pacak ayu kat hilton kl. senang skit nak hantar dia balik nanti tak jauh sgt.

skill ayu makin improve. ada respon baik dari ayu dan dia nampak lebih gelojoh dari aku. 2 round aku puaskan dia dalam masa 3 jam tu. ayu happy malam tu. kepuasan dan asyik tersenyum je. sampai depan rumah dia, sebelum dia turun, aku bagitau dia yg fira tu sebenarnya wife aku. ada riak kecewa diwajah ayu. ayu nangis. hilang terus keceriaan tadi.

aku sampai rumah dengan kes tergantung. ayu lari keluar kereta sambil menangis. dan aku pun pegi. sampai rumah pukul 3.30 pagi tadi. fira tunggu aku dgn wajah masam mencuka.

fira : i tak suka la u mcm ni. i bagi u peluang, u lebih2 pulak
aku : sori sayang, ayu tak tahan.. dari pagi dia mintak...
fira : i tak nak dgr nama budak tu lagi. u dah dapat ape u nak kan? dah banyak kali u pacak dia kan? ape lagi u nak? nak simpan dia pulak?

aku bergaduh dengan fira malam ni. fira marah2 aku dan terus masuk bilik. aku pujuk2 dia, tapi dia tepis2 aku dan menjerit suruh aku keluar dari bilik. aku sedar, fira dah cukup sporting pada aku. aku pun tak tau ape nak buat skarang.

sekarang dekat 6 pagi. aku masih tak dapat tidur. aku masih depan laptop, menulis. aku letih, tapi mata tak boleh lelap. aku tak tau macam mana nak settle hal ni. nak dptkan balik keprcayaan wife aku, fikir pasal ayu lagi, mesti ayu sedih sebab selama ni aku tipu dia. tapi aku tak kisah sgt pasal ayu. fikiran aku lebih berat kepada Fira, wife aku yang istimewa, lain dari yg lain. selamat malam.

No comments:

Post a Comment