Monday 2 May 2011

malam yg pelik. semuanya terjawab...

malam tu kami masih kat hotel. esok aku ade satu lagi meeting. kami bertiga dinner sama2. aku tak banyak ckp, wife aku Fira, dan Mira tetek besar tu je yg banyak mulut berceloteh. dari prbulan dorang yg aku menyampuk sikit2 tu, Mira ni keje sebagai marketing exe untuk sebuah golf club area2 situ jugak, dia ade kat hotel tu sebab dapat hadiah cabutan bertuah 2 hari satu malam opis dia bagi mase annual dinner golf club tu bulan lepas. kate Mira, dia ade psangan lessy yg sekarang ni tengah study kat uum.

aku dengar wife aku cerita kat Mira, wife aku start jadi lesbian mase study kat sebuah skolah menengah asrama penuh ternama di johor bahru (orang mesti tau skolah ni top). tapi wife aku tak penah ade pasangan lessy yang serious setia. dia cuma on off mcm tu je. aku pun tak penah tau semua tau dan tak berkesempatan nak tanya dgn lebih mendalam.

malam tu aku kongkek wife aku kaw2 sebab aku asik terbayang breast Mira tu je. breast dia lebih besar dari breast wife aku. kalau wife aku size 36, aku agak2 Mira mungkin size 38. tapi tonggek wife aku, belum ade org dpt lawan lagi. bontot Mira pun pejal jugak cuma tonggek dia kurang sikit. hehehe...

'abang, kita panggil Mira nak?' wife aku bersuara selepas kami penat bertarung. aku pandang wife aku yg terbaring bogel kat sebelah aku. 'kenapa? u tak puas ke?' aku bertanya.
'best kan 3some? abang penah buat tak sebelum ni?' wife aku tanya aku pulak. aku geleng kepala. 'tak penah. takpe ke kite buat mcm ni?' aku tanya soalan bodoh sedangkan aku tau semua tu dosa besar. 'i pun tak penah, bile dah try, rase best pulak, i suke gile kat breast dia' wife aku senyum.
'u lesbian eh?' baru aku teringat nak tanye.
'tah la abang, kadang2 i suke breast pompuan, kdg2 i suke kat cock besar mcm abang punye' wife aku usap2 batang aku yg dah nak start keras balik tu.
'u penah main dgn batang lain ke?' aku sengaja menguji. seingat aku, malam pertama kami projek sebelum kawen dulu, lubang wife aku terluka. aku rase dia masih dara.
'tak penah pun. dari dulu i mcm minat kat pompuan je tak tau la nape, boleh tak kite panggil Mira datang sini?' wife aku mendesak lagi.
'u tak kisah ke i pacak pompuan lain?' aku menduga lagi.
'asalkan i ade sekali, i tak kisah, tapi kalau abang buat dgn orang lain sembunyi2 dari i, i mmg tak boleh terima' wife aku jawab selamba.
korang rasa malam tu kami panggil Mira datang bilik kami tak?

No comments:

Post a Comment