Monday 2 May 2011

my wife teach me how to get 'her'

wife aku ckp, kalau setakat bercinta je tapi tak menggegar 'rasa', tak kan jadi apa. aku pun cuba gunakan apa yg wife aku ajar utk dapatkan nurul. aku ajak nurul tgk wayang kat cineleisure. aku tak igt sgt cerita ape. dalam tu gelap dan sejuk. tgh leka tgk cerita tu, aku tanye nurul, sejuk ke? nurul angguk. aku ambik tangan nuruk dan gosok2 konon nak hilangkan sejuk hehehe.. nurul diam. aku dapat rasa mmg tangan dia sejuk gile. aku gosok dan pegang tangan dia sampai habis cerita tu. nak keluardari pawagam pun aku pimpin tangan dia turun tangga. ade respon. dia pun genggam tangan aku jugak. aku rase mcm mat rempit nak ayat bohsia je. tak penah aku buat keje mcm ni. mcm budak2 hingusan pulak. tapi wife aku yg suruh belai jiwa dia supaya dia sendiri yg cenderung ke arah sex. wife aku kate, budak2 muda yg baru nak kenal dunia ni kacang je nak umpan, belai2 sikit cair la!

lepas tu aku bawak dia masuk metrojaya kat curve. aku jalan2 kat bahagian wanita tgh handbag, baju, kasut... bile sampai kat bra, aku suruh dia ambik satu, ade sale. murah. 2 pasang RM100 je. lain kali susah nak dapat brand tu dgn harga mcm tu. aku pilihkan wife aku bra warna merah, size 36 cup C. nurul mula2 segan tapi akhirnya dia pilih jugak. size 36 cup ape pun aku tak tau. tak perasan sgt, tak kan nak tanye pulak. yg pasti, balik nanti aku boleh bgtau wife aku, size nurul tu 36 hehehe..

nurul tanya aku, selalu ke dia belikan wife aku bra? tak malu ke? aku jawab, mase belum kawen dulu aku malu la, bile dah kawen, dah ade anak, aku dah tak malu sangat, lagipun aku suke tgk wife aku sexy2 kat rumah pakai bra corak mcm2. nurul senyum dan diam je. dalam kereta, aku tanye nurul, size dia 36 ke? macam tak caye je, nak tgk boleh? dia ckp aku gatal, aku gelak2 je. rasenye tu dah cukup utk buat jiwa dia terbuai utk malam ni.

bile balik rumah, aku cerita kat wife aku, sekali lagi wife aku kutuk aku ckp aku slow. jadi bahan lagi aku malam tu. tapi malam tu wife aku bawak berita baik. 'u ingat tak zila?' aku angguk. mesti la ingat, tapi dah 9 bulan tak jumpe rasenye, aku jumpe dia mase bulan 10 tahun sebelum tu mase birthday aku. 'esok birthday zila' wife aku senyum. 'so?' aku buat2 tak paham. 'come on, hari tu dia dah tolong i, esok i pulak nak tolong dia' muka aku pucat. 'what? u nak 3some dgn bf zila?' suara aku separuh menjerit. terkejut la kononnye. 'no way!' aku sambung lagi.
wife aku pandang aku 'are u crazy? zila tu lessy, mane ade bf, kite la pulak layan dia on her special day' wife aku jeling. aku senyum terbayang buah dada pejal zila :-)

1 comment: