Friday 6 May 2011

isteri orang yang bernafsu extreme

pernah tak aku cerita kat korg psl hubungan aku dgn isteri org? isteri org ni bukan isteri org lain, isteri kwn aku jugak. walaupun kwn tak berapa rapat, tapi aku kenal betul dgn suami dia. aku kenal Julie masa aku keluar dgn suami Julie tu sekali. aku dan suami Julie kawan masa skolah menengah dulu. tapi kami bukanlah rapat sangat walaupun satu skolah. mase tu reunion sekolah, semua org bawak wife masing2 termasuk la aku jugak. kes ni bermula masa aku jadi jawatankuasa untuk kutip duit reunion. Julie ada call aku untuk transfer duit. kat telefon aku tak nampak muka dia, tapi masa reunion tu aku berpeluang tgk yg mana satu bini Badrul tu. Julie dgn Badrul ni dah kahwin 5 tahun tapi tak ada anak lagi.

Menurut kata Julie, Badrul ni macam sengal2 sikit, semua urusan rumah Julie yang uruskan. Badrul ni mcm tak berapa matang sangat dan kebudak-budakkan. Lepas reunion tu, Julie kerap call2 aku tanye khabar. walaupun sekadar tanya khabar, aku taulah mesti ade sesuatu yang tak kena, kalau tak, tak kanlah bini orang saje2 je nak tanye khabar lelaki lain, kawan laki dia pulak tu. hari demi hari aku makin rapat dgn Julie. Julie dah mula cerita2 pasal kekurangan badrul dari segi sex. aku pulak melayan je. tapi bukan senang aku nak dapat pacak dia. dia macam main tarik tali. kadang2 nampak mcm nak goda2 aku, tapi bile jumpe takde pulak tanda2 dia nak meleset2 dengan aku. aku pulak tak berani nak mintak kat dia. aku kan lembab hehehe..

tapi kes ni aku tak berani nak cerita dgn wife ku sebab wife aku tak berminat dengan hubungan yang berisiko. dia dah pesan kat aku banyak kali. satu hari tu dia umpan aku, dia tanye aku, mcm mana aku puaskan wife aku sebab dia nak suruh badrul buat kat dia. kononnye dia tak penah puas dengan Badrul. mase aku tengah makan dgn Julie. nak tersedak aku bile dia tanye mcm tu. dia tanye aku mcm2 soalan kotor. dia tanye aku penah tak jilat pussy wife aku? dia tanye aku penah tak aku rase kene kolom sampai pancut dan pancut dalam mulut isteri. Julie kata, nafsu sex dia extreme, tapi Badrul tu mcm alim2 kucing, dia tak buat benda2 kotor tu, salah disisi agama katenye.

dipendekkan cerita, lepas makan, aku nak hantar Julie balik office dia. dia tanye aku lagi, mcm mana cara aku nak start projek dgn wife aku. aku ckp la wife aku memang suka foreplay lama2. intro mesti gentel2 sampai half puas, baru aku pacak sampai dia klimaks. cerita2 mcm tu buat konek aku keras. mase tu dekat parking sebuah shopping kompleks. aku ckp aku selalu starting dgn kiss je dulu selalunye. dia tanye aku kiss mcm mana. aku faham ia nak ayat aku. aku pun dah naik geram, aku ckp la 'kiss macam ni' aku pegang leher dia, dan kiss bibir Julie lembut2. Julie peejam mata layan... aku kiss2 dan kami brmain lidah.
'lepas tu i ramas2 breast dia' aku pun ramas2 breast Julie sambil trus kiss dia. 'lepas tu i check pussy dia dah basah ke belum...' aku pun seluk tangan aku kat celah skirt Julie gosok2 pussy dia. tak sure dah basah ke belum sebab dia pakai stoking yang bersambung terus dengan spender tu. tapi aku gosok2 jugak sabik terus kiss2 dia. aku sedut2 lembut leher dia, jilat2 sikit. kami beromen2lah kejap.

tiba2 aku dgr bunyi org bukak kunci kereta 'tettt tetttt' bunyi alam kereta sebelah. kami stop kejap. memang cermin kereta aku gelap tapi mesti org sebelah tu tau kat dalam ade org sebab enjin kereta hidup. aktiviti kamu terhenti di situ. aku reverse kereta dan terus hantar Julie ke office dia.

sebelum turun, dia tanye aku 'bila nak sambung belajar' aku senyum je. balik office, julie ajak aku webcam kat ym. aku pun layan sebab line clear. julie bukak butang baju dan tunjuk breast diadepan webcam. dia tunjuk jugak jemari runcing dia tu gosok2 pussy basah dia. kelentit dia tersembul sebab stim sangat. aku layan dia chatsex dekat sejam. dekat seminggu jugak kami berwebcam. dia suruh aku lancap depan webcam tapi aku tak boleh buat sebab tak kan aku nak kunci pintu bilik aku. boss aku rajin nak masuk bilik aku dan dia suka masuk bilik aku tiba2. aku tak berani la nak bukak2 zip seluar keluarkan konek depan webcam tu. kalau takat tengok webcam dia onani tu boleh la sbb kalau boss aku masuk pun, aku boleh hide je videocam tu.

Julie merayu2 kat aku, dia cakap dia teringin nak kene jilat, Badrul tak pernah pun nak jilat dia sebab salah disisi agama kata Badrul. aku cuba jugak search2 cari hukum jilat kemaluan isteri di internet, ahirnya ni yg aku dapat http://isuduniamelayu.blogspot.com/2008/11/hukum-jilat-kemaluan-isteri-oral-seks.html agaknye betul la kata Julie, Badrul memang agak alim jugak dan tak buat benda makruh dan terlarang. tapi bagi isteri yang bernafsu extreme, aku faham ketidakpuasan yg Julie maksudkan tu sebab wife aku pun bernafsu extreme dan pelik. korang rasa aku tolong Julie tak?

20 comments:

  1. Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
    Sekiranya berminat, sila hubungi :-
    DRINA DMARYA RESOURCES
    No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's)
    Tel : 03-33745230/ 013-3311606
    WEB KAMI :
    kahwinthaibest.blogspot.com
    drina1998.blogspot.com


    ReplyDelete
  2. Sy brminat nk main dgn bini org dgn syarat suaminya tengok ataupun main sekali..umur sy 37thn, berminat sila email sy dahulu utk prbincangan secara rahsia : belaiansutera@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy nak awk main bini depan sya

      Delete
  3. Bole tapi jangan ada paksaan umo 35 lie runner 01123450188

    ReplyDelete
  4. Bole tapi jangan ada paksaan umo 35 lie runner 01123450188

    ReplyDelete
  5. Siapa nak saya urut dan setubuh dengan bini anda depan anda wassup ke 0183828246 atau 0166815851

    ReplyDelete
  6. Saya teringin nk ada affair dgn bini orang. Tp tlthu cara mcm mana nk dpt. Area kuantan. No sy 0149738030

    ReplyDelete
  7. Utk puaskan wanita atau isteri orang...utk kepuasan sex sebenar bagi wanita/isteri....Anytime.
    019-9087846...Johari...Gigo

    ReplyDelete
  8. Bini siapa NK Main dengan aku ok saja

    ReplyDelete
  9. Nak main cool sya na 0175216078

    ReplyDelete
  10. Bini org rasa main dengn sya cool atau emel sya 0175216078

    ReplyDelete
  11. Bini org rasa main dengn sya cool atau emel sya 0175216078

    ReplyDelete
  12. Nak main cool sya na 0175216078

    ReplyDelete
  13. Bini siapa NK Main dengan aku ok saja

    ReplyDelete
  14. Bini siapa NK Main dengan aku ok saja

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  15. Ada sesiapa yg sudi di main oleh sya terutama bini orang ataupun janda gersang..
    Tel Sya

    ReplyDelete
  16. Sapa nk ubat tidur kuat leh ctc telegram @sdlevin

    ReplyDelete