Wednesday 4 May 2011

Erna Erna Erna

aku tak tau mcm mana aku nak mulakan. aku tak tau mcm mana aku nak ayat Erna. dia langsung tak tunjuk yg dia tertarik kat aku. dia serious masa kerja. 99% perbualan aku dengan dia mengenai kerja je.

aku : beb, lunch?
Erna : sure! kalau i tak lunch, i mati.
aku : why?
Erna : i tak makan mlm, siang kene makan?
aku : are u on diet?
Erna : tak jugak, cuma elak makan malam je
aku : maybe u should workout
Erna : mula2 dulu ade la, lepastu malas, sorang2 boring.
aku : maybe u boleh join my wife pegi gym
Erna : ur wife? pegi gym? badan cantik mcm tu pun pegi gym lagi?

aku senyum. bukan lelaki je yg ckp wife aku cantik, dah ramai jugak pompuan yg ckp mcm tu.

aku : nanti i ckp kat dia, dia selalu pegi
Erna : boring la tu, bagi la dia baby.
aku : hey i ada anak la, nampak i mcm tak gagah ke?

kami ketawa.

Erna : eh, i tak maksud mcm tu la. tgk u berdua, ingatkan takde anak lagi. tgk body wife u pun tak mcm ada anak.

aku cuba rapat2kan Erna dgn wife aku dengan harapan, pandai2 la wife aku ayat sendiri sebab aku takde ruang langsung nak ayat Erna, ape lagi nak mintak kongkek dan 3some pulak tu. aku perhatikan liuk lentok Erna. Ermmm.. tak sangka pulak wife aku minat yg macam ni, selalu taste dia yg berbuah dada size tembikai je. tapi aku ni lembab. bile mase pulak aku nak dapatkan Erna untuk Fira?

tiap-tiap hari aku balik keje Fira tanye aku. merengek2 kat aku nak mintak aku dapatkan Erna.

No comments:

Post a Comment