Sunday 1 May 2011

isteriku lesbian!

sbenarnye aku tak penah pun berblog. tapi satu hari aku tertarik nak search tentang kehidupan aku ni, aku terjumpa banyak blog yg mncritakan kisah2 pengalaman sex blogger2 lain. tapi satu pun aku takde jumpe kisah yg sama mcm aku ni. jadi, aku xtau nak rujuk pada siapa. aku cuma nak tau, kehidupan aku ni normal ke? ade tak org lain yg menjalani kehidupan mcm aku?

aku dah brkahwin selama 4 tahun. aku ada sorg anak lelaki dikampung, mak aku yg jaga sejak dari dia baby lg. sepanjang setahun aku bertunang dengan wife aku, dan sepanjang setahun aku jadi suami dia, aku tak pernah tau pun yg wife aku tu sebenarnya lesbian. aku macam tak percaya sebab takde tanda2 pun wife aku tu lesbian. aku penah duduk serumah dgn dia selama setahun sebelum kami bertunang. lepas bertunang pun setahun aku tinggal serumah dengan dia. dah kahwin pun setahun jugak aku tinggal dengan dia, tapi sepanjang 3 tahun kami tinggal bersama, baru aku tau yg dia tu lesbian.

mcm mana aku nak syak, sebab mmg dgn semua kwn2 girl dia, dia mmg bersayang2, berdarling2, berdear2. aku igt itu perkara biasa bagi org perempuan dlm persahabatan yg sgt rapat. wife aku mcm wanita normal lain, manja, sexy, penyayang terhadap aku dan anak kami. dalam family pun dia menjadi kesayangan bukan saja kat sebelah family dia, malah kat sebelah family aku jugak. adik2 aku semua sayangkan dia terutama sekali mak aku. sebagai seorang arkitek, dia memang buat kerja teliti, termasuk la hal-hal rumah, makan pakai aku dan anak aku dan semua perkara.

cuma nafsu sex dia pelik sikit, itupun aku masih lagi tak syak yg dia tu lesbian selama ni. dia lebih sukakan oral sex. aku terpaksa ambik masa yang lama untuk belai2 dia, jilat2 dia, ramas2 dia sebelum aku masuk kan batang aku. dia lebih suka romen2 utk masa yg sangat lama. dia cakap, kalau oral lama sikit, dia akan lebih puas. jadi sebagai suami yg pentingkan kepuasan isteri, aku akan buat je apa yg dia suka sebelum aku pacak dia.

3 comments:

  1. Sekarang macammna dgn keadaan kau dan bini kau.2018 ni ,masih bersama lagi?

    ReplyDelete
  2. Bini aku plak mcm xde langsung keinginan nak bersama..aku tgk blue jer la nak puaskan nafsu aku.. Nak mkn luar x smpai hati da sebab kehidupan kami bahagia jer cuma bab batin tu memang sgt2 hambar

    ReplyDelete