Monday 2 May 2011

cinta?

hampir sebulan aku cuba berjinak2 bercinta dgn nurul tanpa pengetahuan sesiapa kecuali wife aku. wife aku asyik kutuk aku je sebab ambik masa sebulan tapi masih tak dapat 3some lagi. aku hanya keluar dgn nurul lepas waktu pejabat, itupun jumpa dia jauh2. aku keje kat damansara, aku biarkan nurul ambik teksi atau tumpang sesiapa sepeti biasa balik ke rumah dia di kota damansara, lepas tu baru aku pegi ambik dia dan kami keluar jalan2. semua aktiviti tu wife aku tau. wife aku cuma pesan, jangan malukan dia, jgn sampai orang tau dan jangan gatal2 kongkek berdua je dgn nurul tu. aku pegang janji aku.

satu malam, bini aku tanye progress aku terhadap nurul. bini aku nak tgk muka nurul tu mcm mana. aku pun tunjuk la gambar2 nurul kat gambar2 event office aku. wife aku cakap 'not bad, tapi mcm berat je nak goncang kat atas u nanti' aku gelak, wife aku pun gelak. nurul memang chubby sikit, tapi bukan la gemuk. cuma badan dia takde cutting model dan nampak berisi. wife aku ckp, 'kalau u nak, u adjust la, tapi mcm dah lame je tak dapat2 pun' wife aku gelak kan aku lagi. aku terkedu. lembab sgt ke aku? tapi mcm mana aku nak buat, aku tak berani la nak terus terang. dah la dia officemate aku. tapi wife aku bgtau satu cara yg mungkin berhasil. nak tau caranya? rehat dulu, nanti sambung hehehe...

No comments:

Post a Comment