Sunday 1 May 2011

isteriku kiss wanita lain!

mengenang kembali tahun pertama aku brgelar suami, hari tu hari ulangtahun perkahwinan kami yang pertama. aku bawak wife aku ke sebuah hotel di area damansara. malam tu lepas kami dinner, aku ambik satu bilik kat hotel tu. sje nak tukar2 selera buat projek kat hotel pulak. lagipun malam tu malam istimewa kami. mcm biasalah wife aku memang suka foreplay lama2. jadi aku pun mulakan tugas aku macam biasa. tak payah ceritalah hal2 aku kongkek wife aku, macam biasa la suami isteri kongkek. yang aku nak cerita, esoknye lepas kami check out jam 12 tghari, wife aku ajak aku pegi karaoke, dia ckp kwn2 dia dah tunggu kat satu tempat ni (pusat hiburan) utk celebrate anniversary kami. aku segan sikit sebab aku tak kenal sgt kwn2 dia. tapi aku pegi jugak la utk layan wife aku tu.

kat tempat tu ade ramai pompuan. kalau tak silap aku dalam 7-8 org. lelaki cuma ada 3 orang je termasuk aku. kami semua menyanyi dan menari. kwn2 wife aku semua sporting2. kami mcm dah kenal lama je. takde ape sangat yg boleh diborakkan sebab temput tu bising dgn bunyi muzik da suara2 sumbang mereka menyanyi. yang suara mcm tertelan bola golf pun bersungguh2 nak jugak nyanyi lagu ziana zain yg pitching tinggi tu.

kat sini la bermulanya aku syak yg wife aku ni mcm ade yg tak kena. kami suami isteri dan kwn2 lain mabuk walaupun disiang hari. wife aku menari penuh berahi dgn kwn2 pompuan dia. tiba2 aku nampak diorang menari sambil raba2 punggung, raba2 breast. tapi aku biarkan jelah sebab sama2 pompuan. lepas tu aku tgk bini aku kiss2 bibir kwn pompuan tu dengan penuh berahi sambil menari dan masing2 meraba. aku biarkan jugak sebab aku tau dorg semua dah mabuk. tapi mcm pelik la. walaupun mabuk, takde la sampai terhuyung hayang, tak kan la boleh 'ter'kiss dan 'ter'romen kaum sendiri pulak. tapi aku tetap biarkan je wife aku have fun dgn kwn2 dia.

setakat tujelah yg berlaku. balik rumah, wife aku punye nafsu semakin menjadi2. agaknye dia stim kot tadi. masuk rumah je terus dia gomol aku tak sempat masuk bilik, kat ruang tamu pun jadi. aku dah rase mcm kene rogol sebab bini aku rakus gile mase tu. tapi aku suke. dia kolom konek aku gile2. mmg sedap la. aku layan je. mcm biasa, wife aku mmg suke romen lama2. yg paling aku minat kat tubuh badan wige aku mesti la breast dan bontot dia. tonggek gile, lagi2 time doggie, tengok bontot je dah cukup nak buat aku terpancut. bile aku henjut je, bontot dia gegar2. dia punye lentik tu buat aku nak tampar2 bontot dia sampai merah. lagi la pulak kalau dgr dia jerit2 sedap.

aku penah kantoi ade gf mase kami belum kahwin dulu. kami takdelah gaduh besar, tapi wife aku kutuk aku teruk2 sebab gf aku tu tetek kecik. nama dia Alin. Alin tu kecik je orangnye, dah tentulah breast dia kecik jugak. Wife aku kutuk2 taste aku teruk. aku dengan Alin tu takde la hubungan pelik2 sampai tahap dah buat sex, kami cuma kuar2 makan, shopping2, call2 dan sms je. Alin tu tau yg aku dah ade gf mase tu. tapi tah kenapa aku ni gatal sangat tak tolak cinta Alin mase tu. Alin cuma luahkan dia suke kat aku je. Lepas aku bertunang dgn wife aku, hubungan aku dgn Alin putus sndiri. aku pun tak igt mcm mana kami putus. tapi Alin la yg jauhkan diri sikit demi sedikit sejak aku bertunang.

berbalik pada cerita aku tadi, wife aku ni, nafsu sex dia tak menentu. kadang2 bila kat luar, tiba2 dia ajak balik sebab nak main. aku memang suke kongkek dgn wife aku ni, sebab dia rajin. time tgh buat sex, dia mmg aktif dan kreatif. mcm2 dia nak buat. semua tu buat aku geram. next time aku ceritakan kisah kami dengan pasangan lesbian wife aku pulak.

No comments:

Post a Comment