Wednesday 4 May 2011

sebuah pendekatan...

pagi tu aku pegi keje keletihan. terasa longgar lutut aku, lepas aku henjut Erna, balik tu aku cerita kat wife aku, wife aku stim. aku henjut wife aku pulak.

Erna : beb!

aku terkejut, Erna tiba-tiba bukak pintu bilik aku.

aku : rindu ke?
Erna : gile! jom pegi lunch!

aku : beb, u tau tak semalam i citer pasal kite kat my wife?
Erna : what? are u crazy?
aku : wife i yang crazy dgr cerita i pasal ape yg i buat dgn u

Erna blur. last2 aku ceritakan kat dia tentang life style kitorang. tapi aku tak cerita la wife aku yg suruh aku ayat dia. Erna mula2 terkejut beruk. tapi apa yang aku cerita kat dia lama2 buat dia teruja.

Erna : beb, kasi i try beb. i tak penah la. macam best je..
aku : gile!

aku tiru ayat Erna.

Erna : serious beb, kasi la i try. please...
aku : tengoklah nanti

aku buat2 jual mahal...

No comments:

Post a Comment