Monday 2 May 2011

Nurul dan ringan2 :-)

aku : hi, jom pegi makan.
nurul : awak kat mane?
aku : on the way ambik awak.
nurul : dah malam ni. wife u?
aku : rindu la.. jom..!
nurul : ermm...

malam tu aku terus ambik nurul pegi makan kat kelana jaya. agak jauh dari kawasan rumah dia dan rumah aku. tapi itu je tempat yg agak selamat sebab jauh dari kawasan rumah kebanyakkan staff lain kat office.

aku : awak tak rindu ke?
nurul : erm.. sape la saye nak dibandingkan dgn wife awak tu
aku : kenapa ckp mcm tu?
nurul : pelik la awak ni, wife awak cantik, awak masih jugak nak layan pompuan lain
aku : wife saya tak kisah pun
nurul : tak kisah?
aku : erm, tak kisah, asalkan saya tak buat benda2 tak senonoh dgn pompuan lain belakang dia
nurul : sampai mcm tu sekali dia percayakan awak?
aku : awak tak kenal dia, dia ok. kalau kena gaya, senang2 je awak dpt jadi madu dia

aku ketawa.

nurul : nape awak suka main2kan perasaan saya mcm ni? awak tau tak saya tersiksa?
aku : tersiksa kenapa?
nurul : awak tau tak saya rindu awak, tapi saya tau hubungan kita tak kemana sbb awk suami orang
aku : rindu? rindu mcm mana?

aku saje nak test nurul. nurul melepaskan keluhan panjang tanpa sebarang jawapan.

aku : kalau awak rindu, awak panggil jelah saya, saya boleh tolong

aku senyum pandang nurul. nurul pandang aku.

nurul : tolong?

aku : erm...

aku pegang peha nurul dan cuba tarik long skirt dia singkap keatas perlahan-lahan. 'awak, orang nampak la' nurul pegang tangan aku. 'takde sape2 pedulikan kite dalam kereta ni, awak je nampak orang, org tak nampak awak' aku senyum pandang orang ramai ulang alik depan kelana park view. nurul diam. 'awak nak saya tlg awak kan? saya tolong la ni' aku cuba bukak kepit peha nurul dan cuba sentuh kawasan sulit dia yg dilindungi seluar dalam. tiada bantahan. aku gosok2 luar permukaan seluar dalam nurul. basah! aku senyum dalam hati.

'hezry.....' nurul pejam mata tersandar di seat sebelah aku. 'rileks ok. i'll help u.' aku berbisik ditelinga nurul sambil cuba melepaskan jemari kedalam seluar dalam nurul. kangkang nurul semakin luas. dia sendiri kangkang tanpa disuruh, tapi kangkang terbatas sebab duduk dalam kereta.

aku gosok2 bijik kelentit keras nurul yg basah tu. nurul kelihatan terbuai. aku kucup leher nurul. nafas nurul kencang, dada dia berombak2. dia memalingkan muka kepada aku dan membuka sedikit bibir dia. aku mengucup nurul dan menjalarkan lidah aku, ada respon baik dari nurul. tangan kiri aku memaut leher nurul sambil mengucupnya. tangan kanan aku mengusap lembut pussy nurul yang basah. puas berkucupan, aku turunkan muka aku ke dada nurul 'let me, babe...' aku bersuara lembut. hanya bunyi 'ermmm..' dari mulut nurul, dia membuka butang baju dan aku terus menjilat2 breast nurul sambil terus menggosok2 pussy basah nurul. punggung nurul melentik2 menahan kenikmatan.

tiba2 phone aku bunyi. aku riak kecewa pada wajah nurul.

Fira : abang, are u ok.
aku : i bawak kawan keluar makan. i'll call u back later. dah siap ke?
Fira : hehehe.. kitorg kuar jln2 kat beach. abg janji dgn i tau....
aku : ye sayang, i janji... can we talk later?

aku pandang nurul. 'sorry awak, saya tak boleh tolong awak lebih dari ni. ni je yg saya boleh tolong. saya takut wak rindu kat saya lagi' aku pegang tangan nurul. nurul butang semula bajunya.
'awak buat mcm ni pun saya dah rindu' nurul betulkan kedudukan baju dan skirt dia dengan muka sedih. kalau bukan kerana janji aku pada wife aku, aku dah bawak dah minah ni balik rumah malam ni hehehe...

lepas aku hantar nurul balik, aku call Fira.

aku : are u busy babe?
Fira : we having shisha
aku : sayang, betul ckp u, dia kalah dgn umpan sex
Fira : what happen?
aku : i kiss dia, pussy dia basah
Fira : dapat breast dia tak?

aku ketawa. Fira asyik cakap pasal breast. memang itu anggota kegemaran dia.

aku : sikit. tapi i tak buat apa2 la. dlm kereta. lagipun i dah janji dgn u kan
Fira : great! u buat lagi sikit2 mcm tu, u jgn pacak dia pulak. biar sampai dia yg merayu kat u ok

Fira ketawa. kedengan suara Zila pun ketawa. mesti Fira dan cerita hal ni kat Zila. mesti Zila ketawakan aku sebb aku lembab sangat hahaha! hampeh!

Fira : nanti bila dia dah merayu nak konek, dah tersiksa, baru ajar u benda lain pulak ok abang?
aku : sayang, ringan2 boleh? tak tahan la breast dia

Fira ketawa lagi.

Fira : fine, tapi abang jgn pacak dia. i tak suka.
aku : i promise babe, ok sayang, u have fun... muahs2 kat Zila ok.
Fira : ok abang, nite!

aku tarik nafas. aku tak sangka pun aku akan ringan2 dgn nurul tadi. bernas betul idea wife aku. aku bukan lembab sangat, tapi aku takut nak gelojoh2 ni. lagipun nurul tu officemate aku, kalau silap langkah, malu besar aku nanti.

1 comment: