Monday 2 May 2011

nurul dan 'rindu laaa...'

diam tak diam 5 bulan nurul bertahan. wife aku cakap, mmg kuat iman betul agaknye budak nurul tu. kuat tak kuat la. ringan2 ade jugak sekali sekala. cuma dia belum tahap mintak konek. lagipun aku tak layan lebih2 sgt sbb takut aku yg tak tahan coz aku dah janji dgn wife aku.

sakit kepala aku bermula bila wife aku cakap, on her birthday next month, dia nak aku bawak nurul service dia. aku tak tau mcm mana nak berterus terang dgn nurul. aku takut kalau nurul tolak, nanti nurul sebarkan cerita kat office pasal kami laki bini ni bernafsu pelik. tapi bini aku cakap, kalau dah tak dapat tu, lupakan jelah, cari jelah yang lain. aku pulak yang rugi sebab aku mmg teringin nak test nurul tu. ramai lagi kawan2 wife aku yang hot yang aku boleh dapat tapi, bile tang yang tak dapat ni la yang aku nak jugak. maybe bile dah dapat, aku dah tak nak, tapi beum dapat ni, aku rase nak sangat hehehe..

mase tu bulan 6, birthday wife aku bulan 7. aku ade mase tak sampai sebulan lagi. puas aku fikir sorang2. bile dah 2 bulan tak dapat 3some ni lagi la buat aku geram. kadang2 wife aku layan aku, bile aku pacak bini aku, bini aku suruh aku sebut nama nurul. menjadi2 nafsu aku mase tu hehehe... wife aku memang best lah!

si nurul pulak, kalau nak ringan2 je, mesti dia ada keywords 'rindu laaa...' kalau dah keluar keywords tu, aku kene paham2 sendiri la. petang tu aku bagitau wife aku, nurul nak mintak lagi. wife aku ckp, malam tu dia akan keluar dgn kawan2 dia, so dia suruh aku bawak balik nurul kat rumah, ringan2 cukup, buat sampai dia lentok, tapi aku tak boleh pacak nurul. aku tak pasti aku boleh kontrol diri aku ke tak. wife aku bagi cadangan, kalau tak tahan, suruh nurul kolom sampai pancut, atau breast fuck sampai pancut asalkan tak pacak nurul. aku rase berat. aku rase takut pulak. selalu aku buat dengan nurul dalam kereta atau dekat club je setakat kiss dan ramas2. kali ni kalau bawak balik rumah, tak tau la aku boleh handle ke tak. wife aku kate, dia percayakan aku, dia nak aku buat nurul lentok, supaya next time nurul akan mintak konek akhirnya. wife aku suruh aku jolok nurul, bagi dia rasa mcm mana sedapnye bile ade something masuk dalam lubang tu. aku teruja dgn cadangan wife aku tu.

nak tau ape terjadi seterusnya? nanti sambung...hehehe..

1 comment:


  1. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Sudahlah tu bang...Dah tak tahan dah ni..
    Sabar sayang... sikit lagi ni..
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    ReplyDelete